1

Kenapa Internet marketer dan Network marketer menggunakan Host Then Profit?

Sebagai seorang Internet marketer ataupun Network Marketer yang menggunakan internet sebagai salah satu tool di dalam memperkembangkan bisness atau perniagaan mereka , anda semestinya memerlukan beberapa perkara asas.

Di antara yang perlu anda ada ialah :

  • Laman web (tapak web anda sendiri)
  • Domain name
  • Autoresponder (sistem emel secara automatik)

Di antara banyak-banyak servis yang berada di pasaran saya menggunakan Host gator dan juga Host Then Profit. Host then profit di kendalikan oleh GVO dan merupakan satu sistem online yang lengkap kerana ianya merangkumi kesemua elemen yang di perlukan untuk menjalankan bisnes anda menggunakan internet .

Apa yang anda akan perolehi dengan menggunakan Host Then Profit ?

>>> host 4 different domains
>>> top of the line professional auto responder service
>>> your very own video hosting
>>> Your own GVOconference room
>>> The best business opportunity now in Pre Launch!

Anda boleh  mendapatkan informasi lanjut Kenapa Internet Marketer dan network marketer memilih untuk menggunakan Host Then Profit dengan klik di sini untuk mendengar webinar ini secara percuma .




Sertai Exfuze Seven plus dapat web autodownline percuma ….

Exfuze Seven Plus adalah satu peluang untuk memulakan bisness global dengan hanya melakukannya dari rumah. Anda hanya perlukan 2-4 jam sehari bagi menjalankan home based business ini dari rumah.

Kami menyediakan laman web kumpulan untuk anda mempromosikan Exfuze Seven Plus di Malaysia. Manakala untuk pasaran antarabangsa pihak syarikat Exfuze turut memberikan kepada anda laman web yang boleh digunakan untuk membuat penajaan secara global. Contohnya anda boleh klik di sini .

Laman web autodownline kumpulan di dalam Bahasa malaysia boleh anda perolehi dengan mendaftar secara percuma di sini.

 




Video chat menggunakan ooVoo

Di antara kaedah yang amat popular untuk ber chatting ataupun membuat panggilan telefon secara percuma menggunakan internet (VOIP) ialah skype. Namun skype hanya membenarkan anda untuk membuat one to one video chat.

Di antara aplikasi yang membenarkan anda membuat video chat dengan jumlah yang lebih ramai ialah ooVoo.com. Sekurang-kurangnya anda boleh membuat video chat atau conferencing dengan 6 orang atau lebih.

Ada banyak aplikasi yang boleh anda gunakan dengan ooVoo seperti yang terdapat di bawah ini :

ooVoo adalah percuma dan anda boleh menggunakan nya samada sebagai satu business tool ataupun untuk menghubungi rakan-rakan anda di internet. Di antara yang boleh anda lakukan dengan ooVoo percuma adalah seperti Video call, video chat room, desktop sharing, phone calls dan text chat.

Perisian percuma ooVoo anda boleh bawaturun daripada laman web tersebut dan ikuti langkah-langkah yang di berikan di dalam laman web tersebut untuk memasang perisian ooVoo di laptop anda.

Selamat mencuba dan berinteraksi dengan jaringan dan rakan-rakan anda dengan menggunakan ooVoo.




eXfuze seven plus testimoni jantung berlubang

Di antara testimoni produk exfuze seven plus, ini adalah di antara yang dapat di rakamkan tentang kisah seorang bayi yang memghidap penyakit jantung berlubang yang telah sembuh apabila mengamalkan exfuze seven plus.

eXfuze seven plus adalah produk gabungan daripada 7 jenis tumbuh-tumbuhan dan buah-buahan superfoods terbaik dan di tambah dengan “plus” pelbagai lagi buah-buahan dan tumbuh-tumbuhan anti-oksida yang lain.

Berminat untuk mendapatkan info lanjut tentang eXfuze Seven plus sila hubungi saya Khairul di 012-5396213 atau layari laman web exfuze dengan klik di sini .

Saksikan video di bawah ini