1

Pelan insentif Exfuze Seven plus

Pelan pemasaran atau pelan insentif Exfuze Seven plus adalah lumayan. Pelan pemasaran atau pelan pendapatan di Exfuze terbahagi kepada 3 bahagian iaitu :

  1. Komisen PaceSetter – Pendapatan segera
  2. Komisen BTC (Binary Team Commission) – Pendapatan Pertengahan
  3. Komisen Director Check Match – Pendapatan Passive (jangka panjang)

Jika anda baru nak bermula di Exfuze , anda boleh mendapatkan komisen pacesetter dengan memperkenalkan rakan anda kepada peluang perniagaan yang di tawarkan oleh Exfuze. Ada yang akan menyertai anda untuk mendapatkan pendapatan sampingan dan ada juga kerana ingin memperolehi kesihatan yang sempurna atau optimum.

Jika rakan anda menyertai anda dengan pakej tertentu samada 2 botol, 4 botol atau 6 botol, anda akan menerima komisen Pacesetter anda ! Pacesetter adalah komisen dari pembelian pakej produk yang pertama dan ianya di kira dari nilai Ringgit pembelian (bukan PV atau BV!) . Dan anda boleh menikmati bonus Pacesetter sehingga ke 7 generasi (mampatan) !

Apabila anda sudah membina jaringan atau rakan niaga yang sudah mula membuat pembelian ulangan, anda kini sudah mulai untuk menikmati komisen BTC iaitu bonus daripada Binary Team Commission. Ianya di kira 10% daripada weak leg anda dan ianya adalah di kira dari BV kumpulan dan di dalam USD.

Apabila rakan niaga anda mula berkembang dan mendapat komisen, anda kini mula untuk menikmati komisen yang lumayan melalui Director Check Match sehingga 25%…

Dalam jangkamasa 3-5 tahun akan datang, tidak mustahil jika anda boleh menjana pendapatan yang lumayan di Exfuze Seven Plus jika anda melakukan bisnes ini bersungguh-sungguh bermula dari sekarang.

Berminat untuk menjana pendapatan sampingan bersama Exfuze Malaysia sila hubungi khairul di +6 012-5396213 atau layari web Exfuze dengan klik di sini atau web kumpulan 4everich dengan klik di sini .

 




Testimoni Ketumbuhan otak pulih selepas mengamalkan Exfuze Seven Plus

Ini adalah testimoni daripada pengguna yang mengalami penyakit ketumbuhan otak. Selepas mengamalkan Exfuze Seven Plus kesihatannya telah bertambah baik.

Ini adalah sudutan daripada apa yang di tulis di dalam video Youtube tersebut ..

“3 years after surgery and chemotherapy, 8-year old Chao Hui had another relapse of brain tumour. Unfortunately due to a blood clot and the placement of the tumour, he could not undergo surgery to remove it. 1 week after taking eXfuze Seven+, the doctor discharged him from the hospital. Another week following that, the doctor did an MRI and found no tumour in the brain. Chao Hui really loves eXfuze. He drinks it like water! I feel so thankful to eXfuze.”
– Madam Ruth, Kuala Lumpur

Berminat mendapatkan info Exfuze Seven Plus sila hubungi Khairul di +6 012-5396213 atau layari web exfuze untuk pembelian secara online atau daftar percuma di laman web kumpulan 4everich dengan klik di sini .

 




Testimoni Stroke pulih selepas mengamalkan Exfuze seven plus

Salam rakan-rakan dan pengunjung bog ini …

Ini adalah rakaman testimoni daripada seorang pengguna Exfuze Seven Plus yang telah pulih daripada masalah stroke yang di alaminya sekian lama.

Anda boleh tonton video nya di bawah post ini ..

Apakah kebaikan Exfuze seven plus? Exfuze Seven Plus adalah gabungan 7 pemakanan dan minuman terbaik dunia ataupun di kenali sebagai Superfood. Ianya di gabungkan dengan kaedah ekstrak … selain daripada 7 superfood tersebut ianya turut di gabungkan dengan pelbagai tumbuhan dan buah-buahan terbaik untuk memberikan seven+ rasa yang amat enak di samping cukup baik untuk kesihatan .

Goji

Menjelajah ke Banjaran Himalaya dan Tibet, penemuan beri ini telah dikenalpasti terdapat di seluruh kawasan Himalaya selama beribu tahun. Ia kerap dikaitkan dengan mereka yang ingin mengekalkan kehidupan yang sihat dan aktif. Menurut penduduk tempatan, juga beri ini dapat memanjangkan jangka hayat manusia. Ia mengandungi 19 Asid Amino, Beta-Carotene, 21 jenis Mineral, Vitamin C, B dan Kompleks E.
SeabuckthornKawasan pergunungan Russia & China adalah tempat asalnya beri berwarna keemasan ini. Kandungan nutrien di dalamnya telah menjadi legenda turun temurun. Sejak kurun abad ke-8 lagi, beri ini telah dikaji dengan mendalam oleh doktor yang berasal dari Tibet, Yu Yuendan Gongbu. Ghengis Khan juga pada abad ke-13, dikatakan telah menggunakan beri ini di dalam pemakanan bagi membantu kegagahan dan kekuatan pahlawan-pahlawannya. Ia mengandungi Vitamin C, K, E, Asid Folik, Carotenoid, Omega Kompleks 3, 6, 7 & 9. Serta kandungan Anti-Oksida dan Flavanoid yang teramat tinggi.

Mengkudu

Lebih 2000 tahun buah ini dikenali dengan rasa dan aromanya yang unik. Pelbagai penyakit dapat disembuhkan dari pengunaan daun, batang dan juga isi buah ini. Ia mengandungi Beta-Carotine, Kalsium, Semua jenis Vitamin B, Vitamin C dan Pelbagai Mineral.

Fucoidan

Rumpai berwarna perang ini amat digemari penduduk Timur. Lebih tepat lagi di kawasan Pasifik Selatan. Rahsianya adalah sejenis nutrien bernama Fucoidan. Ahli sainits masa kini amat tertarik betapa kandungan vitamin dan mineralnya menyerupai kandungan susu ibu. Ia dapat menyokong imunisasi seseorang dengan menambahkan sel-sel darah putih yang sihat.

AcaiBerry

Beri yang berasal dari Hutan Hujan Amazon ini mempunyai pelbagai rahsia tentang penyembuhan. Warga tempatan telah mengenalpasti Beri Acai ini mengandungi khasiat dan kebolehan mengubati pelbagai jenis penyakit. Ia mengandungi Vitamin A, B1, B2 & B3. Juga Vitamin C, Antioksida, Phytonutrien dan Asid Amino yang hampir sempurna!

Gac

Buah yang berwarna oren cerah ini boleh didapati setiap akhir musim hujan di negara seperti Thailand, China dan Malaysia, dari September ke December setiap tahun. Juga dikenal sebagai mubiezi dalam rawatan tradisi Cina. Di Vietnam, buah ini telah diberi nama ‘Gac dari Syurga’. Kandungan nutrisi buah gac ini memang diiktiraf oleh pendudk tempatan dan sering digunakan di dalam upacara-upacara tradisi. Para Saintis kini mempunyai fakta-fakta yang membuktikan bahawa Gac dapat melembutkan dan melicinkan kulit serta mencerahkan mata. Ia mengandungi 70 kali ganda lebih Lycopene berbanding dengan tomato, 10 kali ganda lebih Beta-Carotene jika dibandingkan dengan lobak merah!

Manggis

Kerap ditemui di Timur-Selatan Asia. Kulit dan juga isinya diakui dapat membantu memperbaiki dan memulihkan pelbagai penyakit saraf, trombosis dan hypertension. Buah ini terkenali dengan rasanya yang enak & kandungan anti-oksida yang tinggi. Ia juga mempunyai kandungan Xanthones yang teramat tinggi!

Untuk mengabungkan semua jenis Superfood ini eXfuze telah menggunakan “Water of Life”. Struktur air ini adalah hampir sama dengan sel-sel manusia yang sihat. Sebab itulah khasiat dari ekstrak SuperFood ini amat mudah diserap oleh badan.

Berminat untuk mendapatkan exfuze seven plus sila hubungi Khairul di +6 012-5396213 atau layari web Exfuze dengan klik di sini atau web kumpulan 4everich dengan klik di sini .

 

 




Kenapa Home Based Business Exfuze Seven plus

Sejak di perkenalkan kepada Exfuze Seven Plus oleh rakan saya pada bulan September tahun lepas, saya hanya sertai Exfuze dan membeli produk Seven plus untuk kegunaan sendiri. Di samping itu saya menulis pelbagai review dan pengalaman yang di perolehi dari pelbagai pihak yang secara langsung aktif di Exfuze.

Ramai yang menghubungi saya melalui blog post yang saya tulis tentang Exfuze Seven+ . Ada yang menyertai sebagai ahli Exfuze Malaysia dan ada juga yang hanya membeli produk. Yang berpuas hati dengan kualiti produk akhirnya mengambil keputusan untuk menjadi ahli bagi mendapatkan harga yang lebih murah dan menjimatkan.

Kini saya berhasrat menjalankan perniagaan Exfuze ini secara serius melalui internet. Lagipun sistem yang di perkenalkan oleh Exfuze memang amat sesuai dengan kaedah saya membuat promosi kerana selain daripada promosi, lain-lain proses di lakukan oleh Exfuze.

Exfuze adalah perniagaan Home Based Business yang boleh di lakukan di rumah sahaja kerana anda tidak perlu hantar produk kepada pelanggan, anda tidak perlu ke stokis beli produk dan anda tidak perlu hantar barang kepada jaringan atau downline.

Jika ada rakan niaga yang membuat order ulangan, mereka hanya perlu login ke dalam back office di internet dan membuat pesanan terus ke HQ. Dalam 3-4 hari produk akan sampai ke rumah melalui kaurier servis. Pelbagai kaedah pembayaran boleh di lakukan. Jika ada yang mahu lakukan secara offline pun boleh juga !

Jadi di Exfuze dengan sistem yang sedia ada anda hanya melakukan promosi di Internet samada melalui Facebook, My space, Google+, twitter , Messenger ataupun menggunakan emel. Ianya mudah ! Siapa sahaja yang mempunyai masa lapang di rumah dan berminat berniaga di alam maya memang boleh melakukanya.

Saya juga mengadakan sessi Coaching dan Mentoring melalui internet kepada rakan niaga yang berminat menjalankan bisnes Exfuze secara serius. Kelebihan usahawan Exfuze di bawah team saya adalah anda juga akan menerima web replika kumpulan di 4everich .

Sila lihat web yang di berikan kepada anda oleh Exfuze untuk membuat pendaftaran secara online dengan klik di sini.

Untuk melihat web replika kumpulan di 4everich sila klik di sini. Anda boleh mendaftar secara percuma di 4everich .

Bayangkan perniagaan di alam maya anda adalah satu perniagaan global yang berpotensi amat besar sekali.

Berminat untuk info lanjut hubungi Khairul di +6 012-5396213 .

exfuze seven+ malaysia




Ulasan buku Rahsia Jutawan Islam Stormreaders

Buku terbaru yang di edarkan di bawah Stormreaders ialah sebuah buku yang amat menarik sekali iaitu “Rahsia Jutawan Islam

“Sungguh, kulihat diriku, seandainya aku mengangkat batu, nescaya kutemukan di bawahnya emas dan perak.”

Abdul Rahman Bin Auf adalah ikon usahawan dan tokoh jutawan Islam. Apakah model bisnes dan rahsia kejayaan beliau? Buku ini akan mengupas rahsia bisnes Abdul Rahman Bin Auf bagi tatapan kita, usahawan moden dan umat akhir zaman.

Jutawan Terkaya Pada Zaman Nabi

Abdul Rahman ditawarkan dengan harta kekayaan dan seorang isteri, tetapi beliau menolaknya dan hanya mahu tahu jalan menuju ke pasar. Beliau memulakan bisnes, memecahkan monopoli bisnes Yahudi, dan menjadi jutawan terkaya di Madinah. Nilai kekayaannya mencecah RM107 juta.

Erti Hidup Pada Memberi

Untuk Perang Tabuk, Abdul Rahman menderma lebih daripada RM25 juta (200 dinar, 500 ekor kuda, dan 1500 ekor unta). Kekayaannya langsung tidak berkurangan bahkan Allah melipatgandakan lagi harta kekayaannya.

Jual Pada Harga Modal Dan Tetap Untung

Abdul Rahman menjual 1000 ekor unta pada harga modal tanpa margin keuntungan. Keuntungan beliau ialah pada tali pengikat unta yang dijual sekali dengan unta sebagai nilai tambah. Beliau menjual tali itu dengan harga 1 dirham. Dalam satu hari beliau menjana keuntungan 100 dirham.

Bisnes Diberkati Allah

Jika ada yang bertanya tentang rahsia bisnesnya, Abdul Rahman bin Auf menjawab,

“Aku tidak menjual barang-barang yang rosak. Aku merasa cukup dengan untung yang sedikit tetapi diberkati oleh Allah.”

Berbisnes di dunia, untung sampai ke syurga.

Isi Kandungan

Memimpin Transformasi Gaya Abdul Rahman bin Auf

Resume Abdul Rahman bin Auf

Bahagian 1: Nilai

*Hari Pertama – Memiliki Paradigma Kaya
*Hari ke-2 – Meneroka “Jalan Sutera”
*Hari ke-3 – Mengakses Maklumat yang Benar
*Hari ke-4 – Berdiri Atas Kaki Sendiri
*Hari ke-5 – Mencintai Rasulullah

Bahagian 2: Proses

*Hari ke-6 – Membetulkan Persepsi terhadap “Wang”
*Hari ke-7 – Bermula dengan Apa yang Ada di Tangan
*Hari ke-8 – Hijrah Memantapkan Bisnes

*Hari ke-9 – Menjadi Hebat dengan Sabar

*Hari ke-10 – Syukur dengan Kedua Tangan

Bahagian 3: Strategi

*Hari ke-11 – Zuhud Bisnes

*Hari ke-12 – Transformasi Nama dan Jenama
*Hari ke-13 – Tradisional Murabahah
*Hari ke-14 – Multi Tasking Anugerah Tuhan
*Hari ke-15 – Sinergi Haji dan Umrah

Bahagian 4: Quwwah

*Hari ke-16 – Kayakan Waris
*Hari ke-17 – Bisnes dengan Bukan Muslim
*Hari ke-18 – Dekati Masjid
*Hari ke-19 – Berdoa untuk Orang Lain
*Hari ke-20 – Aku Nikah dengan Satu Dinar

Bahagian 5: Matlamat

*Hari ke-21 – Bisnes Patuh Syariah
*Hari ke-22 – Menjadi Saudagar Tuhan
*Hari ke-23 – Bina Lingkungan Muakha
*Hari ke-24 – Integriti dan Karismatik
*Hari ke-25 – Refleksi Diri

Bonus Tambahan Untuk 5 Hari

*Panduan Bisnes Sepanjang Zaman
*FAQ: Salah faham Terhadap Abdul Rahman bin Auf
*Lapan Amalan Takwa

rahsia-jutawan-islam

Berminat mendapatkan buku Rahsia Jutawan Islam sila klik di sini .




Testimoni stroke dan pendarahan rahim Jus delima Organik Fusion Pomepure

Jus delima Organik dan Fusion keluaran Pomepure Asia dari Gemilang International amat baik untuk kesihatan.

Baru-baru ini amat terharu sekali menonton testimoni pesakit stroke dan pendarahan rahim ini menceritakan pengalaman beliau menggunakan produk Pomepure Asia.

Bukan itu sahaja tetapi amat tersentuh sekali kerana seorang dari keluarga yang berpendapatan amat rendah RM480 sebulan sanggup berbelanja untuk sihat dengan Jus delima Pomepure Asia.

Perkongsian kehebatan dan manfaat Jus delima Pomepure ini telah di perdengarkan baru-baru ini di Kuantan, Pahang.

Jika anda berminat untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang Jus delima Pomepure Asia edaran Gemilang International sila layari laman web Jus delima Pomepure dengan klik di sini atau hubungi Khairul di +6 012-5396213 .

Saksikan video perkongsian testimoni dari pesakit lumpuh (stroke) dan pendarahan rahim yang pulih dengan izin Allah melalui mengambilan produk Pomepure Jus delima Organik dan Fusion dari Gemilang International.