1

Rx Young gabungan 5 bahan terbaik dunia resveratrol, Glutathione, Acai beri, buah delima dan biji anggur …

Di antara minuman kesihatan yang amat saya gemari ialah rx Young. Bukan sahaja kerana kandungan dan bahan-bahan yang terdapat di dalamnya amat bagus tetapi ianya adalah formula unik yang di hasilkan oleh Prof Dato Dr Nordin Darus sendiri …

Selain dari itu faktor yang lebih penting kerana ianya berkesan di dalam mengatasi masalah kesihatan dan rasanya amat enak sekali. Terutama sekali apabila anda bancuh sepaket di dalam gelas dan di isikan dengan air ais (air dari peti sejuk!).

Memang teramat enak dan menyegarkan rasanya !

Kalau sekotak Rx Young di rumah memang tak mencukupi kerana saya dan isteri adalah peminum tegar produk peminuman kesihatan ini.

rx young awet muda anti penuaan

Rx Young yang mengandungi formula unik iaitu terdiri daripada Resveratrol , Glutathione, Grape seed, Acai berry dan pomegranate (buah delima) sebagai 5 bahan utama. Selain daripada itu, Rx Young yang di kenali sebagai the Fountain of Youth juga mengandungi kolegan marin, L-arginine, BCAA dan Roselle.

Minuman Rx Young Fountain of Youth menggunakan formulasi unik gabungan 5 bahan terbaik dunia yang terkenal sebagai agen anti-penuaan untuk membantu melindungi dan menghidupkan sel-sel yang telah rosak atau mati. Minuman ini membantu mengaktifkan gen tertentu untuk mengekalkan keremajaan dan memanjangkan proses replikasi sel. Seterusnya menjadikan anda nampak muda, lebih muda !

RESVERATROL di dalam Rx Young adalah bahan terbaik untuk awet muda, membersihkan pencemaran dalaman, mengekalkan keanjalan, dan  mengurangkan garisan halus dan kedut di muka dan kulit.

Sementara itu GLUTATHIONE yang terdapat di dalam Rx Young pula adalah raja anti-oksida, memperlahankan proses penuaan,  Detoksifikasi fungsi hati, menguatkan sistem imun dan mencerahkan tona kulit.

Di dalam Rx Young produk anti penuaan dari Worldwellness ini juga terdapat GRAPE SEED yang berfungsi dalam memperbaiki keanjalan, ketegangan dan tona kulit, dan grape seed mempunyai kandungan bioflavanoids tinggi bagi melindungi sel dari kerosakan dari radikal bebas dan lain-lain…

Salah satu bahan yang paling popular masakini ialah ACAI BERRY yang juga ada di dalam Rx Young adalah agen anti-oksida yang tinggi bagi melawan radikal bebas, membantu meningkatkan kekuatan jantung dan membantu dalam detoksifikasi.

Selain daripada susu kambing, buah zaitun, buah tamar yang di sebut di dalam Al-Quran, terdapat juga di sebut tentang POMEGRANATE atau di kenali sebagai delima (buah delima). Buah delima juga adalah bahan asas di dalam Rx Young formulasi Prof  Dato Dr Nordin Darus. Khasiat buah delima adalah membantu menstabilkan paras kolestrol, menguatkan sistem imun badan, mencantik dan merawat kulit.

Rx Young turut mengandungi lain-lain bahan iaitu kolagen marin, L-arginine, BCAA dan roselle.

Dengan mengamalkan peminuman Rx Young sebagai minuman alternatif kesihatan optimum anda, anda bakal menikmati:

1. KEDUT BERKURANGAN
2. KULIT LEBIH LEMBUT DAN LICIN
3. TENAGA DAN KEKUATAN BERTAMBAH
4. LIBIDO MENINGKAT
5. MEMORI BERTAMBAH BAIK
6. MENGURANGKAN PENYAKIT KRONIK
7. AURA POSITIF MENINGKAT

formula unik rx young

Jadi apa tunggu lagi? Dapatkan Rx Young sekarang … rasanya memang enak dan menyegarkan tambahan di bancuh dengan air ais  … . Info lanjut tentang Rx Young the fountain of Youth sila klik di sini atau hubungi Khairul / Nina di +6 012-5396213 …

Lebih menjimatkan dengan menjadi ahli di Worldwellness dan anda dapat menikmati khasiat Rx Young dengan lebih murah dan berpotensi menjana pendapatan sampingan atau sekadar minum Rx Young secara percuma sepanjang hayat !

Hubungi kami sekarang atau klik ke laman web Rx Young kami … kami sedia membantu anda menikmati kesihatan yang optimum bersama Rx Young ….

testimoni-3-anti-penuaan rx young

testimoni-3-anti-penuaan rx young
testimoni-3-anti-penuaan rx young

testimoni-3-anti-penuaan rx young

pakej cantik worldwellness rx lite rx young
Sila ke rx young klik di sini. Sila ke rx lite pelangsingan badan klik di sini .




Ulasan Beauskeen – gabungan woman lobata, kacip fatimah, manjakani dan Habbatus sauda

Ini lah produk yang di perlukan oleh kaum wanita terutamanya yang sudah mendirikan rumahtangga. K-Link International telah mengeluarkan satu lagi produk keluaran terbaru khas buat wanita iaitu gabungan woman lobata, kacip fatimah, manjakani dan habbatus sauda yang di berikan nama Beauskeen …

BeauSkeen

beauskeen manjakani kacip fatimah

BeauSkeen digunakan secara tradisional untuk kesihatan wanita dan kulit. Setiap 400mg kapsul mempunyai kandungan Pueraria mirifica, Labisia photoina (Kacip Fatimah), Nigella sativa (Habatus Sauda) dan Terminalia chebula (Manjakani).

Manfaat Kandungan BeauSkeen:
1. Pueraria mirifica (Ubi Bidadari Putih)

Pakar-pakar perubatan negara Thai mendapati bahawa masyarakat wanita yang menetap di kawasan utara Thai yang telah lama mengamalkan pengambilan Pueraria mirifica memiliki kontur badan yang langsing dan menarik serta tekstur kulit yang cerah dan sihat.

Pueraria mirifica mengandungi hormon wanita semulajadi iaitu Miroestrol dan Deoxymiroestrol pada paras tertinggi di kalangan fitoestrogen (hormon wanita dari tumbuhan) dan strukturnya lebih kurang sama dengan hormon wanita dalam tubuh. Ia membantu mengembalikan keremajaan wanita dan melambatkan proses penuaan.

2.Labisia photonia (Kacip Fatimah)

Kacip Fatimah merupakan sejenis tumbuhan liar yang terdapat di hutan tropika Malaysia. Ia mempunyai bahan antioksida dan unsur-unsur fitoestrogen yang membantu mengekalkan kesihatan am wanita, meningkatkan vitaliti, meringankan keletihan dan mengetatkan otot pada faraj.

3. Nigella sativa (Habatus sauda)

Membantu mengekalkan kesihatan dan merupakan agen antiosidan yang berkesan.

4. Terminalia chebula (Manjakani)

Membantu menjaga kesihatan wanita dan menyingkirkan toksin dalam badan.

power-Pueraria mirifica
Kesan selepas mengamalkan Pueraria mirifica (Ubi Bidadari Putih) yang terdapat dalam Beauskeen

Berminat mendapatkan info lanjut tentang produk Beauskeen sila hubungi Khairul di +6 012-5396213




K-energy booster 769 dan K Aura Pendant – Produk energi terbaru di pasaran

Ini adalah 2 produk energi terbaru yang di pasarkan oleh K-Link International. Setelah mendapati pasaran produk ini amat luas dan ianya begitu mendapat sambutan, saya ingin kongsikan informasi tentang kedua-dua produk ini di dalam blog ini ..

K-769 Energy Booster adalah hasil rekaan klasik gabungan ilmu sains alam sekitar dengan pemahaman feng shui lima unsur iaitu satu konsep terkemuka dari timur serta teori estetik dari barat. Ia berfungsi menyeimbangkan peredaran elektromagnet dalam tubuh badan, merangsang sistem hormon dan menggalakkan perembesan hormon-hormon baik yang membantu mewujudkan potensi anda dan tenaga positif yang tidak terbatas.

k-energy booster 769Kebaikan K-769 Energy Booster :

* Menggalakkan pengedaran darah dalam badan
* Mempercepatkan metabolisma sistem badan
* Meningkatkan penyerapan nutrisi serta proses penyahtoksinan
* Memperbaik sistem pertahanan dan hormon
* Mempertingkatkan tenaga dan mengurangkan radikal bebas
* Membantu melambatkan proses penuaan
* Menguatkan bioelektromagnet dalam badan serta membantu meminimakan gelombang magnetik negatif yang mengganggu kesihatan
* Memberikan daya penumpuan yang lebih tinggi dan fokus

aura pendant

K-AuraPendant bermanfaat kepada keseluruhan kesihatan badan. Ia membantu dalam :

* Menyihatkan sel badan
* Meningkatkan tenaga dan kecergasan
* Menggalakkan pengedaran darah
* Menguatkan sistem pertahanan dan endokrin
* Mempertingkatkan penyerapan nutrisi
* Memperbaik proses penyingkiran bahan buangan
* Melambatkan proses penuaan
* Menambahkan tumpuan dan konsentrasi minda

Berminat untuk mendapatkan info lanjut dan kaedah membuat tempahan online sila hubungi Khairul di +6 012-5396213




Bagaimana buat duit sebagai Affiliate menjual perkhidmatan laman web GVO

Salam semua … Hari ini saya nak menulis tentang kaedah menjana pendapatan dan buat duit sebagai seorang affiliate menjual perkhidmatan laman web bersama GVO.

GVO adalah salah sebuah syarikat yang menyediakan tapak laman web (web hosting) yang popular di dunia ini, 12 tahun yang lalu ianya di kenali sebagai wwkiosk sebelum mereka berpindah ke Texas daripada Canada untuk menyediakan perkhidmatan tapak laman web yang lebih efektik. Maka lahirlah GVO iaitu Global Virtual Opportunity.

Sejak ianya bernama kiosk saya sudah mendapatkan perkhidmatan laman web sejak 2006. Kini GVO melangkah ke hadapan dengan menawarkan perkhidmatan laman web yang mampu di miliki oleh semua dengan hanya USD9.97 sebulan.

Selain daripada perkhidmatan tapak laman web GVO Host Then Profit turut menyediakan tool pemasaran seperti Autoresponder, blogger builder, Web Conference dan Esay Video Producer dengan hanya USD9.97 sebulan.

Apa yang menariknya ialah boleh di perolehi dengan percuma sebab sebagai affiliate GVO Host Then Profit anda layak mendapat komisen dengan mempekenalkan GVO Host Then Profit kepada pengguna internet dan sesiapa yang ingin menjana pendapatan sampingan dan buat duit dengan affiliate program.

Apa yang anda perolehi sebagai ahli GVO Host Then Profit ?

– 4 domain hosting which includes one C-panel –
Autorespondor system which includes 5 campaigns
(up to 500 subscribers)

– Blogger Builder. Create upto 4 blogs using our
turnkey site builder.

– Video producing system. Create upto 5 killer
videos with just a couple of simple clicks.

– Hundreds of templates for video capture pages
to build your list of prospects and leads.

– Live Conference Room for upto 5 attendees.

– Full access to the Best Live Training with the
best coaches in the industry. All under one very
powerful package!

Anda hanya perlu menggunakan sistem yang di berikan dan memperkenalkan web anda kepada rakan-rakan yang lain. Saya melalui Smart Success Team akan membimbing anda bagaimana menjalankan perniagaan affiliate bersama GVO Host Then Profit. Modal yang cukup rendah dan mendapat perkhidmatan yang cukup hebat dan berbaloi.

Anda boleh gunakan iklan percuma, FB fan page, FB, social bookmarking, emel , chatting dan sebagainya di dalam mempromosikan program Affiliate GVO Host Then Profit.

Berminat untuk memulakan satu perniagaan di internet sebagai seorang Affiliate GVO Host Then Profit sila klik di sini atau hubungi Khairul di +6 012-539




Ganoderma penawar penyakit yang menakjubkan

Ganoderma Lucidum adalah sejenis cendawan daripada lebih 250 spesis. Ia dipanggil dengan pelbagai nama mengikut masyarakat seperti melayu: cendawan merah, china: ‘lingzhi’, jepun: ‘reishi’ dan korea: ‘yeongji’. Menurut bahasa Greek: ‘ganos’ bermaksud bersinar, manakala ‘derma’ bermaksud kulit.

Ganoderma Lucidum merupakan herba yang digunakan secara tradisional dalam perubatan cina purba seawal pemerintahan Maharaja China yang pertama iaitu Maharaja Qin Shi Huang lebih 5,000 tahun yang lalu. Dalam teks perubatan herba purba china ‘Shen Nong’s Herbal Classic’ mengklasifikasikan Ganoderma Lucidum sebagai Herba Tonik ( Gred 1 ) iaitu ‘Superior Herb’ kerana ia mempunyai unsur ‘Adaptogen’ iaitu tidak bertoksik dan bebas daripada kesan sampingan, tidak spesifik dan bertindak secara menyeluruh dalam memperbaiki kesihatan tubuh badan.

Penyakit Moden dan Ganoderma

Para pakar penyelidik di universiti-universiti China, Taiwan, Korea, Jepun dan Amerika Syarikat telah banyak menjalankan kajian dan penyelidikan moden mengenai Ganoderma Lucidum dan mendapati bahan aktif yang terkandung didalamnya adalah seperti Polisakarida, Germanium Organik, Triterpenoid, Adenosina, Protein, Serabut Diet, Kompleks, Enzim, Alkaloid, Sterol, Asid Lemak, Nukleosida, Nukleotida, RNA, Vitamin dan Mineral.
MINGGUAN MALAYSIA, (AHAD) 3 JANUARI 2008
Pelbagai kajian saintifik, makmal dan klinik telah dijalankan dan mendapati bahan aktif yang terkandung dalam Ganoderma Lucidum amat berkesan sebagai agen anti radang, anti tumor, anti kanser, anti oksidan, anti bakteria, anti virus, agen pelindung hati, membantu menurunkan paras kolesterol darah dan agen penyahtoksin badan.

Kebanyakan kajian yang telah dijalankan di China, Korea, Jepun dan USA terhadap perubatan dan nilai pemakanan Ganoderma Lucidum menunjukkan bahawa ia berfaedah untuk mencegah dan merawat penyakit seperti tekanan darah tinggi, diabetes ( kencing manis ), hepatitis, kanser dan AIDS.

Ladang Ganoderma Terbesar Di Dunia

Malaysia merupakan antara negara penanam dan pengeluar Ganoderma Lucidum utama dunia dan ladang penanaman Ganoderma Lucidum yang terbesar di dunia terletak di Malaysia iaitu di negeri Kedah yang dimiliki oleh Gano Excel.

Untuk menghasilkan Ganoderma Lucidum yang mempunyai kesan teraputik berkualiti tinggi, ia banyak bergantung semasa proses penanamannya kerana ia amat sensitif terhadap persekitarannya. Gano Excel merupakan pakar dalam menghasilkan Ganoderma Lucidum yang berkualiti tinggi dari segi kesan teraputiknya.

Gano Excel menanam Ganoderma Lucidum menggunakan kaedah penanaman secara organik 100% di Ladang Organik Ganoderma Gano Excel yang merupakan ladang penanaman Ganoderma Lucidum terbesar di dunia. Persekitaran ladang yang dikelilingi dengan kebun buah-buahan dan ladang getah yang luas memastikan udara persekitaran yang bersih dan bebas dari pencemaran.

Medium penanaman organik digunakan seperti serbuk kayu getah, beras perang dan sekam padi, kaedah gantungan beg polypropylene serta pengurusan dan kawalan kebersihan tinggi terhadap rumah hijau memastikan lagi penghasilan Ganoderma Lucidum yang berkualiti tinggi.

Tidak cukup dengan itu, Gano Excel begitu komited dalam memastikan penghasilan produk Ganoderma yang berkualiti tinggi apabila Kompleks Kilang Gano Excel yang bertaraf GMP dan HACCP ini menggunakan teknologi tinggi yang memenuhi piawaian standard antarabangsa dalam penghasilan produk Ganoderma Gano Excel dan produk-produk pemakanan kesihatan yang berasaskan Ganoderma Lucidum.

Kehebatan Ganoderma Gano Excel

Ganoderma Gano Excel dikatakan mampu MENGESAN penyakit dan toksin yang tersembunyi dalam badan maka badan akan mengeluarkan simptom untuk membantu kita mengenalpasti tempat yang sakit. Seterusnya Ganoderma Gano Excel akan MEMBERSIH dengan cara menyingkirkan asid urik, asid laktik, kolesterol, lemak, tisu mati dan bahan kimia yang terkumpul di dalam badan melalui Sistem Perkumuhan. Seterusnya badan akan melakukan proses MENYEIMBANG iaitu tubuh badan akan memulihkan dirinya dan mengaktifkan fungsi setiap organ tubuh badan untuk proses MEMBAIKPULIH di mana Ganoderma Gano Excel akan meransang badan memperbaiki dan membina sel dan tisu badan yang rosak serta menguatkan Sistem Imunisasi. Akhir sekali Ganoderma Gano Excel akan MEREMAJAKAN tubuh badan dengan mengekalkan fungsi dan sistem badan ke tahap optimum.

Berikut adalah antara manfaat Ganoderma Gano Excel yang dikatakan memberikan nilai kesihatan terhadap seluruh sistem tubuh badan seperti :-
• Membantu menguatkan sistem imunisasi dan pemulihan.
• Membantu meningkatkan metabolisma badan.
• Membantu memperbaiki dan melancarkan sistem kardiovaskular.
• Membantu menurunkan paras kolesterol darah.
• Membantu menyeimbangkan paras gula dalam darah.
• Membantu meningkatkan tenaga badan.
• Membantu menguatkan sistem penghadaman.
• Berfungsi sebagai agen pelindung hati.
• Raja Penyahtoksin badan.

Berikut adalah antara manfaat Excellium Gano Excel yang dikatakan memberikan nilai kesihatan terhadap seluruh sistem tubuh badan seperti :-
• Membantu perkembangan fungsi otak dan kecerdasan minda.
• Membantu menguatkan sistem ketahanan badan.
• Bertindak sebagai agen anti tumor untuk mencegah ketumbuhan.
• Membantu membersihkan keracunan larutan air dalam badan.
• Membekalkan zat galian bagi keperluan sistem badan.
• Membekalkan oksigen yang tinggi ke dalam badan, sistem saraf dan otak.
• Membantu menurunkan paras gula dalam darah.
• Membantu meningkatkan metabolisma badan.
• Membantu membekalkan tenaga dan menghilangkan kelesuan.
• Membantu meningkatkan kecantikan dan kesihatan kulit.

Pengambilan Dosej:

2 kali sehari, 1-2 kapsul sekali makan untuk dewasa dan kurangkan setengah untuk kanak-kanak Sesuai diambil bersama dengan ubat doktor dan herba lain. Dicadangkan pengambilan Ganoderma diambil bersama Excellium.

Kemaskini : Berdasarkan harga baru berkuat kuasa pada 1hb Mei 2019

Ganoderma ( 90 kapsul ) WM = RM 90.00, EM = RM 93.00
Ganoderma ( 30 kapsul ) WM = RM 40.00, EM = RM 41.50

Excellium ( 90 kapsul ) WM = RM 70.00, EM = RM 73.00
Excellium ( 30 kapsul ) WM = RM 30.00, EM = RM 31.00

Nota : Harga di atas belum termasuk kos kiriman poslaju.

Berminat sila hubungi Khairul +6 011-16746546  untuk tempahan produk secara online … atau klik di sini untuk membuat tempahan / order secara online .

ganoderma cendawan lingzhi gano excel

excellium ganoderma lucidum gano excel cendawan

reshi ganoderma reihi gold cendawan gano excel




Kenapa harus menjadi usahawan?

Kenapa anda harus menjadi usahawan? Adakah bidang keusahawanan itu merupakan satu pilihan atau keperluan?

Adakah anda mendapati bahawa hari demi hari, anda semakin terjerat dalam pusingan perbelanjaan yang tidak berhenti?

Adakah anda mendapati bahawa setiap bulan, wang simpanan anda bukan bertambah, tetapi semakin berkurangan? Adakah anda sebahagian besar daripada rakyat Malaysia yang mempunyai hutang kad kredit?

Sama ada anda menjawab ya atau tidak, realitinya adalah sudah menjadi keperluan untuk setiap individu menambah pendapatan bagi menghadapi cabaran sekarang dan juga masa depan.

Kos kehidupan yang kian meningkat meletakkan beban kepada keluarga untuk menyara kehidupan yang selesa. Dalam kesempitan wang, pilihan harus dibuat, haruskah anak dihantar tuition,  atau di belikan pakaian sekolah baru? Nak bayar hutang kereta, atau nak bayar sewa rumah? Bagaimana jika berlaku kecemasan, adakah anda mampu?

Ini bukan pilihan, tetapi sudah menjadi satu keperluan. Keusahawanan memberikan setiap individu peluang memulakan lebaran baru. Keusahawanan – sama ada separuh masa atau sepenuh masa, adalah jalan yang terbukti membebaskan anda daripada kemelut kewangan.

Sabda Rasullah SAW ” 9/10 daripada rezeki di dunia ini datangnya daripada perniagaan.”

Kenapa dan apakah kelebihan menjadi Usahawan Worldwellness ?

Anda kini bersedia menjadi usahawan. Tetapi apakah langkah seterusnya? Berapakah modal yang anda perlukan? Apakah pengalaman yang anda perlukan? Perniagaan apa yang anda ingin usahakan?

  • Anda perlu sebuah perniagaan yang flesibel – boleh di jalankan separuh masa atau sepenuh masa. Jangan sampai yang di kejar tidak kesampaian , yang di kendong keciciran!
  • Anda perlu produk untuk di niagakan – produk yang mampu menarik minat pengguna dengan promosi meluas bagi memudahkan anda menjual
  • Anda perlu bimbingan dan latihan – tunjuk ajar selok belok menjadi usahawan beserta pengetahuan teknik penjualan dan pemasaran produk berkualiti
  • Anda perlu sistem yang mudah di ikuti – lebih mudah sistem anda, semakin tinggi kebarangkalian kejayaan anda

Anda tidak perlu mencari lagi … Sertai keluarga Worldwellness di dalam program 1keluarga 1usahawan di mana slogan kami ialah menjadikan keluarga yang lebih bahagia, sukses bersama. Berminat sila klik ke program keusahawanan Worldwellness 1keluarga1usahawan dengan klik di sini ….

Atau hubungi Khairul di +6 012-5396213 untuk keterangan lanjut di mana kami menjadikan orang biasa, kejayaan luarbiasa …

kenapa harus jadi usahawan

 




Organo Gold Malaysia bakal di lancarkan … ingin menjadi jutawan kopi?

Baru-baru ini saya di perkenalkan kepada sebuah syarikat MLM yang bertapak di Canada dan akan memulakan perniagaan MLM mereka di Malaysia seawal bulan Jun 2012 ini.

Syariktnya ialah Organo Gold yang di terajui oleh CEO nya iaitu Bernie Chua. Nama tersebut saya masih ingat dulunya telah membawa sebuah syarikat MLM Malaysia iaitu Gano excel ke Filipina, Canada dan USA.

Sekarang Organo Gold yang bermula pada 2008 sudah menjadi salah satu syarikat MLM yang paling pesat berkembang dengan melebarkan sayapnya ke 15 buah negara. Malaysia bakal menjadi negara yang ke 16.

Bercakap tentang Organo Gold memang produk yang amat saya sukai iaitu KOPI. Dan bukan semata-mata kopi biasa tetapi KOPI kesihatan ! Saya memang seorang yang suka minum kopi especially kopi gano jika singgah di mana-mana R and R semasa menjalankan bisnes.

organo gold malaysia cafelatte

Apabila di perkenalkan 3 hari yang lepas dengan Organo Gold Malaysia, saya dapat rasakan produknya memang tidak menjadi masalah untuk saya kerana ianya adalah kopi dan kopi dari ganoderma juga

Di Organo Gold semua orang mampu minum kopi 3x sehari atau beberapa kali di rumah, kerana ianya lebih murah tetapi pada kualiti yang setanding dengan yang terdapat di starbucks dan lain-lain. Harganya pula  hanya dari sekitar RM30 ke RM35 SEKOTAK (30 sachet atau 20 sachet ikut jenis kopi).

Bagi yang punya warung/kedai/restoran inilah peluang terbaik..Jual pada RM2-RM2.50 secawan….PASTI PELANGGAN SUKA dan keuntungan juga lumayan.

Berdasarkan info terkini Turnover Organo Gold adalah di anggarkan USD100 million walupun baru 3 tahun bermula. Sila  Rujuk Direct Selling News Feb 2012 (Vol 8, Issue 2).

Ini adalah perniagaan MLM sebenar, Sekiranya anda pernah gagal MLM atau mencari peluang yang berisiko rendah dan ingin menyertai syarikat international,stabil dan boleh pergi lebih jauh dan fokus kepada 1 produk sahaja, kami amat mengalu-alukan kehadiran anda di Organo gold Malaysia.

Ini mungkin syarikat MLM yang boleh membawa anda untuk mencipta kejayaan. Yang pastinya  setiap cawan kopi Organo Gold yang dinikmati oleh setiap orang, pastikan anda mendapat faedahnya melalui komisen yang lumayan.

Dengan sistem yang telah dibuktikan dan keinginan untuk berubah dan memajukan diri, anda mampu mencapai pendapatan RM10,000 ke atas sebulan di dalam masa 3 bulan dengan kerja berpasukan yang luarbiasa bersama kami.

Jika anda berminat menjadi PERINTIS Organo Gold Malaysia sila hubungi Khairul di +6 012-5396213 untuk maklumat lanjut.

Ringkasan pelan pemasaran Organo Gold :

1) Keuntungan Runcit ( 50%-500%) (Beli Harga Pemborong-Jual pada harga runcit)
2) Fast Track Bonus (Dapat kan bonus USD150 UNTUK SETIAP PAKEJ DIJUAL-SETIAP MINGGU)
3) Kuasa plan Binary-Bonus Bulanan
4) Uni-Level Bonus (Bulanan hingga Generasi ke 1- 9)
5) Uni-Level Matching Bonus (Bulanan)
6) Leadership Bonus ( Bulanan)
7) Global Pool (Setiap 3 bulan)
8) Benz Club(Tabung Kereta Mewah)

Keseluruhan payout hampir 80%

Kemudahan perniagaan.
1) 12 bulan Back Office
2) Kit Perniagaan
3) Risalah/Borang/Brochures
4) Pelbagai sample produk

Motto
“It’s Simple, It’s Easy, It’s Coffee”

organo gold cafe supreme

Di antara 10 orang yang berpendapatan tertinggi di dunia (Lebih usd4juta sebulan) di dalam industri MLM (Setakat Feb 2012), 4 dari mereka ialah bernaung di bawah Organo Gold, walau usia perniagaan ini baru berusia 3 tahun lebih.

Berminat sila hubungi Khairul di +6 012-5396213 untuk info lanjut dan peluang terbuka luas untuk menjadikan Organo Gold sebagai landasan anda mencipta kejayaan dan merealisasikan impian anda ! Atau sila layari laman web organo gold dengan klik di sini .

Inginkan sampel Kopi Organo Gold? Dapatkan Cafe Latte sampel secara percuma ! SMS kepada Khairul di 012-5396213 dengan informasi di bawah :

Nama <> Alamat <> Cafe Latte Free atau sila mendaftar secara online dengan klik di sini untuk sampel kopi Organo Gold secara percuma !

TERHAD !

organo gold king




Kopi Rx Coffee Kopi Mahkota dewa Kelazatan Luar Biasa!

Kopi Rx Coffee menggunakan formulasi Dato Dr Nordin Darus yang diperkaya dengan herba-herba terbaik dunia seperti Mahkota Dewa, Saffron, Habbatus Sauda, Ginseng dan Herba-Herba Mujarab yang lain.

rx coffee kopi mahkota dewa saffron

WorldWellness memperkenalkan Rx-Coffee, sebuah kopi kesihatan yang bebas daripada bahan pengawet atau perasa tiruan dan menggabungkan bahan-bahan terbaik untuk kesihatan anda.

Ramuan Utama di dalam Rx Coffee adalah terdiri daripada :

1) Mahkota Dewa – Herba yang digunakan secara meluas di Indonesia dan didapati mampu mengubat seribu macam penyakit kerana kombinasi kimia alkoid (untuk detoks), saponin (untuk anti-bakteria), flavanoid (melancarkan perjalanan darah) dan polifenol (anti-alergi) di dalamnya.

2) Habbatus Sauda – “Gunakanlah Habbatus Sauda kerana di dalamnya ada sejenis ubat untuk pelbagai macam penyakit kecuali maut”- Sabda Rasulullah S.A.W

3) Saffron – Sejenis bunga yang cukup eksklusif dan tinggi nilainya di seluruh dunia kerana kandungan debunganya yang kaya dengan bahan-bahan menyihatkan tubuh badan. Didapati membantu mengubati pelbagai jenis penyakit termasuklah masalah jantung, hepatitis dan sebagai perangsang minda.

4) Ginseng – Ekstrak dari akar pokok ginseng telah digunakan sebagai sebahagian daripada perubatan tradisional kaum Cina sejak Dinasti Tang (618-907 sebelum Masihi). Didapati memperkuat-kan sistem antibodi badan dan menguatkan daya ingatan.

Rx-Coffee juga diadun dengan kopi Arabica yang merupakan antara kopi terulung di dunia dan koko yang mempunyai khasiat kesihatannya tersendiri. Rx-Water, yakni air penyembuh aura pertama di dunia, digunakan dalam pemprosesan Rx-Coffee.

Kesemua kombinasi ini menghasilkan kopi yang telah didapati boleh diminum bukan sahaja oleh peminum kopi tetapi juga mereka yang sebelum ini tidak boleh minum kopi. Malah, ianya telah digunakan sebagai sebahagian daripada proses rawatan oleh mereka yang memang tidak boleh lepas daripada meminum kopi.

Rx-Coffee mempunyai rasa yang sememangnya unik di pasaran dan mengeluarkan aroma yang bukan sahaja enak tetapi juga menyegarkan.

Kebaikan Rx Coffee secara amnya …

* Mengandungi anti-oksidan dan Polyphenol untuk pencegahan penyakit.
* Meningkatkan kepekaan,kecerdasan, daya tahan dan aktiviti mental.
* Meningkatkan kealkalian dan mengurangkan keasidan dalam tubuh.
* Membantu peredaran darah.
* Membantu kitaran menstruasi wanita.
* Minuman kesihatan sekeluarga yang enak dan berkhasiat.

Cara pengambilan – Masukkan satu paket ke dalam cawan berisi air panas dan nikmatilah rasa kopi beraroma. Sesuai diminum oleh semua peringkat umur.

Berminat mendapatkan Rx Coffee dan membuat tempahan online sila hubungi/sms Khairul di +6 012-5396213

RxCoffee kopi mahkota dewa




Stokin k-energy sock stokin fir sarung kaki anti bakteria

K-EnergySocks merupakan sarung kaki anti-bakteria yang membantu mengekalkan kesihatan kaki. Berikut adalah antara fungsi K-EnergySocks:

sarung kaki anti bakteria stokin fir
* Membantu menggalakkan peredaran darah dan mempertingkatkan konstitusi serta kekuatan tubuh manusia.
* Membantu melegakan kelumpuhan dan kekejangan otot dengan berkesan.
* Mencegah pembiakan bakteria, menghilangkan bau busuk, melegakan gatal-gatal dan detorfikasi kaki.
* Dapat menyerap peluh dengan cepat dan berkesan supaya kaki sentiasa kering dan selesa.

Selain daripada manfaat di atas stokin energy atau sarung kaki anti bakteria (stokin fir) ini juga memberikan pelbagai manfaat seperti di bawah ini :
* Mengurangkan sakit sendi dan lenguh kaki
* Membantu mengurangkan tekanan darah tinggi serta gaut
* Bertindak sebagai refleksiologi kepada kaki
* Sesuai untuk mereka yang banyak berdiri dan berjalan
* Sangat baik untuk wanita mengandung dan selepas bersalin
* Menghilangkan bau kaki
* Menghapuskan bakteria
* Melancarkan darah
* Membantu masalah tidur
* Mengurangkan stress
* Memperbaiki sistem imunisasi
* Kecantikan kulit
* Memulihkan tapak kaki yg pecah
* Detoksifikasi
* Pemulihan kecederaan
* Kesihatan Jantung
* Mengurangkan berat badan
* Menambah tenaga

Berminat untuk mendapatkan stokin FIR atau K-energy sock ini sila hubungi Khairul di +6 012-5396213 . Hanya RM45 sahaja untuk sepasang stokin ini. Hubungi nombor di atas untuk tempahan online ….

 




6 cara menjana pendapatan sampingan dengan Jus Delima Pomepure

Jus delima Organik dari Pomepure selain daripada terbukti berkesan di dalam meringankan dan menghalang daripada penyakit juga mampu memberikan anda satu cabang menjana pendapatan sampingan yang lumayan.

Jus delima Pomepure yang sudah berada di pasaran UK sejak 2005 dan mula di perkenalkan di Malaysia oleh Gemilang International pada tahun 2010 memberikan anda 6 kaedah atau cara untuk menjana pendapatan sampingan dari rumah.

Apakah 6 cara menjana pendapatan sampingan melalui Jus delima Pomepure?

Sebelum itu, anda mestikan berdaftar menjadi ahli Pomepure terlebih dahulu. Keahlian adalah RM72 dengan mendapat sebuah sales kit. Sekarang sedang berlangsung PROMOSI keahlian percuma di Pomepure di mana dengan pembelian permulaan bermodalkan RM150, anda akan memperolehi keahlian secara percuma …

Melalui pakej PROMOSI terbaru di mana dengan 1 botol Jus delima organik dan 1 botol jus Delima Fruit Fusion anda juga di berikan sekotak kopi delima Pomecafe PERCUMA …

jus delima pomepure

Sekarang mari kita lihat 6 cara anda boleh menjana pendapatan sampingan dan menambah wang saku bersama Pomepure Asia.

Cara #1 – Adalah dengan memperolehi Insentif perkembangan runcit . Dengan setiap keahlian dengan pakej permulaan produk RM150 (SEM) RM168 (SBH & SWAK), anda sebagai penaja di berikan insentif RM50 dan percuma 25BV

Sebagai contoh anda menaja 10 orang dalam 1 bulan dengan pakej produk RM150. Anda dapat insentif RM50 x 10 = RM500 dan juga 250BV !!!

Sesuatu yang lumayan untuk memulakan satu bisnes atau bidang perniagaan dengan bermodalkan RM150 …

Cara #2 – Melalui bonus prestasi sehingga 20%. Melalui nilai mata (BV) terkumpul sehingga 3001 BV anda layak di gelar Manager dan menerima 20% bonus prestasi. 3001 BV ini boleh di lakukan secara terkumpul atau akumulatif. Seandainya di dalam 1 bulan, anda dan/atau dengan rakan niaga anda mempunyai 1500BV anda layak sebagai Manager 20%.

Contohnya anda menjadi seorang Mobil Stokis dengan pakej promosi RM4,000 (1500BV) .. anda sudah layak di gelar seorang MANAGER 20%

Cara #3 – Bonus Generasi 17 % . Bonus generasi ini di berikan kepada Manager dan keatas. Ianya di bayar sehingga ke 7 generasi (compress) …

Cara #4 sehingga Cara # 6 menjana pendapatan tambahan dengan Jus delima Pomepure akan di berikan kepada anda jika berminat ingin tahu dan menjadi perintis di dalam menjalankan perniagaan Jus delima Pomepure. Jika berminat sila hubungi Khairul di +6 012-5396213 atau layari laman web Jus delima Pomepure dengan klik di sini .

Kehebatan Jus delima Pomepure memang sudah terbukti kini pada tahun 2012 Pomepure ingin mempelawa usahawan-usahawan yang sedang mencari tapak untuk memulakan bisnes secara part time atau full time, sila ambil peluang ini kerana di sini peluang terbuka amat luas untuk meneroka pasaran di Malaysia.

Selain daripada Jus delima Organik (375ml) dan Jus delima fruit fusion (375ml) terdapat juga Kopi Delima Pomecafe (20 sachet) yang begitu sedap sekali !

Jika anda berminat untuk mendapatkan info lanjut dan menjadi salah seorang rakan niaga di dalam team ini sila hubungi saya Khairul di +6 012-5396213 atau layari web Jus delima Pomepure dengan klik di sini ….

Anda akan di berikan bimbingan di dalam melakukan bisnes ini samada melalui online (internet) ataupun offline …

pelan-pemasaran-pomepure-2