1

StiforP peluang menjana pendapatan sampingan menggunakan internet

Stiforp adalah salah satu peluang yang sedang hangat di perkatakan di arena internet masakini. Rata-rata Leaderboard di dalam member area Stiforp di kuasai oleh usahawan-usahawan internet dari Malaysia ! Syabas …

Apa itu Stiforp?

Stiforp menyediakan pelbagai tools yang di gunapakai oleh setiap orang yang mahu menjalankan perniagaan dengan menggunakan internet. Anda memperolehi pelbagai produk dan tools seperti lead capture page, contact manager, video capture page, flash video, autoresponder dan lain-lain lagi yang boleh anda gunakan di dalam menjalankan perniagaan anda di internet.

Selain itu apa yang lebih menarik mengenai Stiforp ialah program Affiliate nya yang memberikan pulangan lumayan melalui pay plan yang unik dan mudah di capai.

Stiforp adalah satu-satunya program yang mempunyai pembayaran bulanan yang amat rendah. Kenapa Stiforp begitu popular sekarang ini?

Ada beberapa sebab kenapa Stiforp begitu popular terutama sekali Stiforp Malaysia

  1. Harga bulanan yang berpatutan di bawah USD10 setiap bulan
  2. Pay Plan yang menarik. Fast Start Bonus yang hebat USD25 dengan setiap personally enrollment yang upgrade sebagai member
  3. Anda juga boleh menjana pendapatan walaupun tanpa menaja atau memperkenalkan orang lain
  4. Produk atau tool yang di perlukan setiap orang. Tidak kira apa bisnes mereka sekalipun, mereka tetap memerlukan tools dan produk yang di tawarkan oleh Stiforp. 
  5. Pembayaran yang mudah. Anda akan menerima debit kad Payonner untuk tujuan pembayaran komisen anda. Komisen di bayar setiap minggu dan akan terus masuk ke dalam debit kad Payonner anda. Pergi saja ke ATM untuk mengeluarkan duit komisen anda !
Saya telah menyiapkan beberapa lead capture page dengan menggunakan tools yang di sediakan oleh Stiforp dengan begitu mudah sekali. Tak sampai 5 minit, lead capture page dan video capture page tersebut siap dan boleh di gunakan untuk mendapatkan prospek ! Hebat tool yang di sediakan oleh Stiforp.
Berminat untuk mendapatkan info lanjut mengenai Stiforp , sila klik di sini untuk melayari web Stiforp Malaysia .
In fact, you can earn up to USD2,047.50 per MONTH without ever enrolling a single person!



Kebaikan IgG-plus susu kolostrum semulajadi dari New Zealand keluaran Smart Naco

IgG-plus susu skim dengan kolostrum semulajadi daripada Smart Naco adalah minuman kesihatan untuk seisi keluarga.

IgG-plus adalah sejenis susu tepung rendah laktosa yang mengandungi kolostrum semulajadi dari New Zealand. Ianya mengandungi IgG untuk membekalkan faktor imunisasi dan pertumbuhan yang kuat bagi menjamin kesihatan yang unggul.

iggplus_susukesihatan

Apakah kebaikan yang terdapat di dalam susu kolostrum IgG-plus?

1) Phospholipids (PLP)

  • Membantu membentuk sel-sel badan yang sihat
  • Membaiki sel-sel yang rosak
  • Membantu meningkatkan proses menyerapan zat makanan dan pembersihan di dalam badan
2) Immunoglobulin G ( gG)
  • Meningkatkan sistem imun
  • Melindungi badan dari virus dan bakteria
3) Calcium (Ca)
  • Memberikan tulang yang lebih kuat dan flesibel
  • Mengawal saraf dan otot, dan sebagai agen pembekuan darah
  • Memberikan anda tidur malam yang lena
IgG-plus adalah sesuai untuk semua peringkat umur :
Kanak-kanak – IgG-plus menguatkan imun sistem kanak-kanak dan memberikan mereka lebih aktif dan kreatif. Ianya membantu kanak-kanak mencerdaskan minda dan memberikan kehidupan yang kebih sihat
Remaja – Cemerlang di dalam akademik dan ko-kurikulum. Susu IgG-plus dapat membantu mencerdaskan minda dan dapat membina kehidupan remaja yang lebih sihat dan ceria.
Dewasa – Membolehkan anda memperolehi kesihatan yang optimum dan seterusnya menikmati kehidupan yang lebih bermakna. IgG-plus memberikan anda diet berkhasiat dan kualiti tidur yang sempurna.
Warga emas – memberikan anda tulang dan sendi yang sihat serta daya imun yang hebat walaupun di peringkat usia sebegini.
Di samping itu Smart Naco yang memasarkan IgG-plus turut memberikan anda peluang untuk meraih pendapatan yang lumayan dengan pelan insentif e-naco yang menarik.
Berminat mendapatkan info lanjut tentang susu kolostrum Igg-plus sila layari laman web ini dengan klik di sini. Jika anda berminat untuk menjana pendapatan sampingan bersama Smart Naco, sila layari laman web di bawah ini.
Untuk sebarang pertanyaan sila hubungi Khairul Aza di +6 012-5396213.




Superpack Smart Naco IgG-plus memberikan pulangan yang lumayan

IgG-plus adalah susu kolostrum semulajadi yang amat terkenal kerana ianya berkesan di dalam mengatasi masalah kesihatan pengguna-penggunanya. Sejak April 2012, Smart Naco telah memperkenalkan pakej SUPERPACK di mana dengan setiap penajaan baru yang membeli pakej superpack mendapat insentif penajaan pakej sebanyak RM50.

naco iggplus_super_pack_mySila  klik pada image di atas untuk membesarkan gambar ini

Ini adalah contoh di mana anda boleh memperolehi pendapatan sampingan yang lumayan bersama Smart Naco.

1. Setiap ahli baru yang mengambil Pakej SuperPack yang bernilai RM300 (4 kotak IgG-plus), anda sebagai introducer akan mendapat RM50. Basic bonus pula ialah 10% daripada 150SV (Pakej RM300) iaitu RM15. Jadi dengan setiap ahli baru yang mengambil pakej Junior Superpack bernilai RM300 (4 kotak IgG-plus) anda akan mendapat imbuhan sebanyak RM65.

2. Seandainya di dalam 1 bulan anda memperkenalkan 10 orang baru maka insentif bonus penajaan pakej dan basic bonus ialah RM650. Ini tidak termasuk lain-lain bonus.

3. Seandainya setiap orang yang anda perkenalkan membeli pakej Superpack sebagai maintainance bulanan, anda akan memperolehi RM60.

4. Pembayaran bonus ini belum lagi termasuk lain-lain bonus seperti bonus kumpulan, bonus matching, pool bonus kereta dan pelancungan.

Pelan pemasaran Smart Naco ini adalah pelan pemasaran yang di perkenalkan pada tahun 2010 yang lebih dinamik berbanding dengan pelan pemasaran traditional yang lalu.

Jika anda pernah dan berminat untuk menjalankan bisnes Smart Naco  sila layari laman web Smart Naco IgG-plus dengan klik di sini dan jika anda hanya perminat untuk mendapatkan produk susu kolostrum IgG-plus sila layari laman web ini dengan klik di sini.

Sebarang pertanyaan sila hubungi Khairul Aza di +6 012-5396213




Menjana pendapatan sampingan bersama Exfuze seven plus

Exfuze menawarkan satu peluang menjana pendapatan sampingan lumayan samada anda melakukannya secara part time ataupun full time.

Terbukti produk Exfuze seperti Seven+ memberikan kesan yang menakjubkan kepada pengguna yang telah mengambil produk ini. Pelbagai testimoni penyakit seperti kencing manis, darah tinggi, kolestrol, gout, kanser dan macam-macam lagi yang mendapatkan kesan perubahan yang amat ketara.

exfuze seven plus

Di samping produk yang memberikan kesan yang baik kepada pengguna, Exfuze juga menawarkan pakej pelan pemasaran untuk menjana pendapatan kepada ahli yang ber daftar bersama Exfuze.

Pelan pemasaran Exfuze seven plus terbahagi kepada 3 cabang yang memberikan pulangan yang lumayan.

i) Pacesetter – Income jangka pendek (segera)

ii) Binary pay plan – Income jangka sederhana (pertengahan)

iii) Direcktor check matching – Income jangka panjang (residual)

Pada peringkat awal, adalah lebih baik untuk fokus di dalam Pelan pendapatan Pacesetter kerana pada awal peryertaan anda, anda sepatutnya membuat penajaan yang banyak.

Pacesetter bonus di berikan kepada ahli baru yang mengambil Upgrade Pack pada pembelian pertama mereka. Setiap upgrade pack ini yang di beli oleh pengedar di dalam jaringan anda, anda akan menerima komisen sehingga 7 generasi.

Anda di bayar dengan kaedah agihan di bawah :

Generasi 1 – 33%

Generasi 2 – 10%

Generasi 3 – 4%

Generasi 4 – 4%

Generasi 5 – 2%

Generasi 6 – 1%

Generasi 7 – 1%

exfuze pacesetter

Selepas anda membina jaringan dan memberikan tunjuk ajar kepada rangkaian anda, kini anda sudah boleh menjana pendapatan melalui Team Binary pay plan melalui pembelian ulangan/jualan daripada jaringan anda. Anda akan memperolehi 10% hasil daripada weak leg anda yang di kira setiap minggu.

Apabila rangkaian anda mula membina jaringan, mereka akan mula memperolehi Team Binary pay plan dan inilah masanya anda akan menikmati ganjaran daripada hasil yang telah anda lakukan di dalam plan DCM (Director Check Matching). Anda akan menerima komisen hasil daripada pendapatan jaringan anda sehingga 25%.

Oleh kerana Exfuze mempunyai produk yang mendapat sambutan hangat kerana keberkesanannya di dalam mengatasi masalah pengguna, pelan pemasaran Exfuze secara tidak langsung berjalan dengan sendirinya kerana kesan yang hebat dari produk Exfuze terutamanya Seven plus.

exfuze pelan pemasaran

Ingin mendapatkan maklumat lanjut tentang pelan pemasaran Exfuze dan juga kehebatan Esktrak seven plus sila hubungi Khairul di talian +6 012-5396213 atau layari laman web Exfuze seven plus dengan klik di sini .




Testimoni terbaru yang di terima tentang produk Exfuze seven plus

Exfuze seven plus adalah produk supplemen kesihatan yang menggunakan teknologi ekstrak di dalam menggabungkan pelbagai superfood terbaik dunia.

Di antara superfood yang terdapat di dalam exfuze seven plus ialah Goji, Noni, mangosteen, brown seaweed, acai berry, GAC  dan seabuckthorn . Selain daripada 7 bahan asas daripada formula awal Seven+ ianya turut di tambah dengan buah delima (pomegranate), aloe vera, beri biru, dan biji anggur. Di samping itu bagi memberikan rasa yang sedap kepada produk seven+ ianya menggunakan jus perahan anggur yang sedap dan manis.

Terdapat pelbagai testimoni terbaru dan terkini yang di perolehi daripada pengguna Exfuze Seven plus sejak kebelakangan ini. Ramai yang berpuas hati selepas menggunakan exfuze seven plus.

Berminat untuk info lanjut sila layari web exfuze dan anda boleh membuat pendaftaran secara online dengan klik di sini.

Beberapa testimoni terkini tentang kehebatan produk exfuze seven plus .

testimoni exfuze seven plus

 

 

 

testimoni exfuze seven plus

testimoni exfuze seven plus

testimoni exfuze seven plus

penyakit kulit testimoni exfuze seven plus

Untuk mendapatkan informasi lanjut sila hubungi Khairul di +6 012-5396213 atau terus membuat tempahan secara online dengan klik di sini