1

Peranan laman web social media di dalam pemasaran internet

Tidak dapat di nafikan social media kini memainkan peranan yang penting di dalam teknik pemasaran menggunakan internet di dalam mempromosikan perniagaan anda.

Siapa yang tidak kenal dengan Facebook, Twitter dan lain-lain laman web social media? Rata-rata kini ramai yang menggunakan facebook dan twitter di dalam memperkenalkan produk atau perniagaan mereka di internet.

Di antara laman web social media yang terdapat dengan banyaknya di internet di bawah ini adalah yang mendapat perhatian yang tinggi di seluruh dunia. Pendek kata anda mesti memiliki akaun di dalam laman web social media seperti berikut :

  • Facebook
  • Google+
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Youtube
  • Pinterest 

Ini adalah The Big 6 yang sentiasa menjadi perhatian ramai dan mempunyai jutaan orang yang mempunyai akaun di dalam nya.

Social media adalah satu platform untuk menghubungkan seseorang di internet secara percuma. Jadi ianya seolah-olah sama seperti kita berkomunikasi dengan seseorang di offline. Elakkan daripada melakukan spam dan berterusan menulis tentang apa yang anda pasarkan. Sebaliknya anda perlu mempunyai perhubungan cyber yang baik dengan connection, friend atau follower anda.

Ada banyak perkara yang anda boleh lakukan setiap hari sebagai aktiviti di dalam memperkemaskan strategi pemasaran social media anda. Contohnya seperti :

  • Update profail anda (cukup untuk bisnes anda sahaja, tidak perlu profail yang detail dan terlalu peribadi)
  • Upload atau masukkan photo yang berkaitan dengan perniagaan anda
  • Upload atau masukkan video yang berkaitan dengan perniagaan anda – lebih baik video yang bersifat education atau yang memberikan informasi tentang bisnes anda, bukannya sale secara terus
  • Post di wall anda secara konsisten dengan topik-topik yang menarik minat orang lain
  • Like, tag, share post orang lain yang menarik
  • Sertai group, sertai fanpage orang lain
  • Bina group anda sendiri, bina fanpage anda sendiri
  • Jadi seperti seorang “expert” di dalam bidang anda
  • Fokus pada membina jaringan rakan-rakan di alam maya daripada membuat sale secara direct
  • Dan banyak lagi

Selain daripada The Big 6 di atas, ada beberapa laman web social media yang hanya fokus kepada Home Based Business owner. Laman web social media sebegini adalah lebih fokus dan anda dapat berinteraksi dengan orang-orang yang mempnuyai minat atau hobi yang sama. Di antara yang popular adalah seperti di bawah ini . Ada juga yang menawarkan beberapa insentif dan affiliate program untuk anda memperolehi pendapatan sampingan dengan hanya ber social di internet .

Salam hormat dan semoga berjaya di dalam teknik pemasaran internet dengan menggunakan social media.

 




Bagaiman nak join Organo Gold yang sedang meletup-letup sekarang nie?

Ramai yang bertanya samada melalui emel ataupun reply melalui blog yang saya tulis di sini. Ramai juga yang nak tahu di mana terdapatnya stokis Organo Gold yang terdekat di tempat masing-masing.

Organo Gold adalah syarikat MLM yang berpusat di Canada dan membuka cawangannya di Malaysia baru-baru ini. Sistem Organo Gold tidak menggunakan sistem stokis. Kesemua produk yang di pesan akan di kirimkan dari cawangan Malaysia di Petaling Jaya . Seandainya ada pengedar atau agen yang berdekatan dengan anda , mungkin mereka ada stok yang boleh di berikan terlebih dahulu kepada anda sebelum mereka membuat pesanan atau pendaftaran dengan menggunakan sistem pesanan online.

Organo Gold saya kategori sebagai satu bisnes yang mudah jika anda suka minum kopi ! Kenapa? Kerana anda akan sentiasa membuat pembelian ulangan setiap bulan, Untuk memastikan anda mendapat bonus atau komisen minima anda perlu order dalam RM250 ++ sebulan. Memang habis kopi ni kalau di minum setiap hari. Seoranga sahaja 3 paket sehari – pagi, petang dan malam. Kalau satu famili memang boleh maintain setiap bulan.

Tapi yang lebih seronoknya .. dengan maintain setiap bulan di Organo gold anda boleh dapat KOMISEN. Pendek kata minum kopi boleh dapat duit je lar …. .

Bagaimana nak join Organo Gold? Anda nak buat bisnes dan bersama team yang menjalankan bisnes ini secara online dan offline …. sertai kami dengan melakukan langkah-langkah di bawah :

1) Mendaftar sebagai ahli Organo Gold. Nak dapatkan info lanjut tentang Organo Gold sila layari laman web Organo Gold dengan klik di sini.

2) Anda boleh terus mendaftar keahlian di organo gold yang bermodalkan RM80 (semenanjung Malaysia) di mana anda di berikan starter kit dan beberapa paket kopi Organo Gold dalam pelbagai jenis untuk di cuba.  (belum termasuk kos kiriman … jika termasuk kos kiriman dalam RM90 sahaja…)

3) Bagaimana mendaftar ? Secara online dengan klik di sini untuk join Organo Gold dan kemudian klik pada JOIN NOW dan pilih negara “Malaysia”. Atau jika anda mahu bank in kepada saya sila SMS ke 012-5396213 (Khairul) dan type “Organo Gold”. Saya akan SMS kepada anda maklumat bank in dan info yang perlu di lakukan untuk mendaftar.

4) Selepas menjadi member dan dapat kit dan sample anda, anda boleh login ke member area dan membuat pembelian pakej untuk menjadi ahli Organo Gold dan memulakan bisnes organo gold anda …

5) Masih mahukan info lanjut…. call atau SMS sahaja Khairul di +6 012-5396213 . Tak salah anda bermula sekarang kerana modal pertama anda hanyalah RM80 sahaja di Organo Gold tetapi anda bakal memiliki bisnes global di sini …

Di bawah ini adalah pakej dan harga produk Organo Gold di Malaysia …. Jangan ketinggalan untuk bersama OG Success team (OST) sekarang …..

organo-gold-pakej

 Sila klik pada gambar di atas untuk membesarkan informasi tentang pakej-pakej Organo Gold di Malaysia

organo gold millionaire

Jangan ketinggalan untuk bersama Organo Gold…. hanya RM80 untuk bermula, klik di sini untuk info lanjut Organo Gold.

Nak dapatkan Free Sampel kopi Organo Gold – Cafe Latte dan juga Black Coffee ? Sila daftar untuk sampel kopi percuma dengan klik di sini Sampel kopi Organo Gold




Kenapa susu kambing Higoat HR Marketing?

Di HR Marketing inilah apa yang Bakal Anda Perolehi ….

Bonus, Insentif dan Banyak Lagi. Peluang Higoat HR Marketing menawarkan banyak manfaat kepada Pengedar dari segi kewangan, pengakuan rakan, kebanggaan prestasi, rasa kesyukuran apabila membantu orang lain, bekerja dengan keluarga, dan penghargaan memiliki perniagaan sendiri.

Potensi Pendapatan. Sebagai Pengedar Higoat HR marketing , anda boleh memperoleh pendapatan melalui pelbagai cara yang berbeza. Anda boleh mendapatkan pendapatan melalui sekurang-kurangnya 10 cara yang berbeza. Ini termasuk keuntungan runcit dan pelbagai bonus dari beberapa peringkat prestasi.

Kos Permulaan Rendah. Dengan hanya Kit Jualan Higoat HR marketing yang diperlukan sebagai kos permulaan, hampir setiap orang berpeluang memiliki peluang HR. Berbanding dengan peluang usahawan yang lain, kos permulaan untuk perniagaan HR adalah terendah – satu harga yang mampu dimiliki oleh hampir bagi semua orang yang mempunyai keinginan untuk melabur dalam masa depan mereka.

Risiko Rendah. Higoat HR marketing Perniagaan  yang tidak memerlukan inventori telah merendahkan risiko untuk mulakan bisnes. Jaminan kepuasan HR selalu menjadi ukuran kepercayaan dalam kualiti dan nilai produk HR, salah satu cara menyokong pembangunan Pengedar.

Berasaskan Prestasi.  Higoat HR marketing membekalka perniagaan berasaskan prestasi yang memberi ganjaran berdasarkan usaha mereka. Semakin besar matlamat kewangan, lebih banyak masa dan usaha seorang Pengedar perlu diletak ke perniagaannya. Dengan peluang HR, pengedar boleh bekerja sebanyak atau sedikit masa mengikut kesukaannya. Ganjaran langsung berdasarkan prestasi mereka.

Kerja Sambilan Yang Fleksibel. Anda mempunyai fleksibiliti bekerja sambilan, dalam ketika yang sama anda boleh menjaga waktu pekerjaan penuh atau mengembang bisnes HR menjadi kerjaya sepenuh masa. Anda mementukan masa untuk melabur dalam membina kerjaya HR.

Sokongan Produk dan Syarikat. Peluang usahaan HR disokong oleh pelbagai produk HR yang berkualiti, dalam semua kategori pengeluaran mahupun perkhidmatan yang sedia ada. Amway membentuk reputasi dalam inovasi dan mengilang produk bermutu.

Kesetaraan Kesempatan. Sesiapa yang memulakan perniagaan HR akan bermula pada tahap yang sama. Setiap Pengedar baru memiliki kesempatan yang sama untuk melampaui Pengedar yang paling berjaya, dan peluang perniagaan terus dipertingkatkan.

Kini tiba giliran anda untuk berjaya dalam HR MARKETING WALAUPUN anda :

  • Tiada kawan
  • Seorang yang pemalu
  • Tak pandai bercakap
  • Tak pandai menjual
  • Tak pandai mencari  downline”
  •  Tak pandai membodek
  •  Serba kekurangan

SEGALA-GALANYA MUDAH JIKA ANDA MENYERTAI KAMI DI JUTAWANHR2U.COM dengan klik link ini
ANDA LEBIH BERJAYABERSAMA HR MARKETING MELALUI ONLINE. ANDA PASTI LEBIH BERJAYA DALAM HR MARKETING MELALUI SISTEM ONLINE.

TERBUKTI BERKESAN!!!!

Sila hubungi Khairul di +6 012-5396213 .

 




Kebaikan susu kambing higoat dengan produk terbaru higoat power x dan y

Susu kambing higoat keluaran HR Marketing telah menjadi satu jenama yang unggul sebagai pemakanan kesihatan susu kambing yang terbaik di Malaysia.

Selepas memperkenalkan Susu kambing Higoat, kini HR Marketing telah memperkenalkan 2 lagi produk terbaru khas untuk kaum lelaki dan wanita iaitu Higoat Power X dan Higoat Power Y.

produk-higoat-powerx

Apakah kelebihan yang terdapat di dalam kedua-dua produk baru daripada HR Marketing ini?

Higoat Power X masih mengekalkan kandungan SUSU KAMBING dan ditambah pula dengan ENAM EKSTRAK lain iaitu TONGKAT ALI, MACA, BUAH GOJI, PUMPKIN SEED, SAW PALMETTO dan EPIMEDIUM SAGITTATUM.

Ianya adalah di rumus khas sebagai minuman kopi arabica berkhasiat dengan 7 kandungan bahan-bahan semulajadi untuk kekuatan dan ketahanan badan kaum lelaki.

Higoat SUPER-Y pula produk yang sangat sesuai bagi golongan wanita yang ingin lebih muda lebih hebat lebih intim dan yang mementingkan kesihatan dan kecantikan dalaman.

SUPER-Y dirumus khas dengan khasiat SUSU KAMBING yang semakin diketahui ramai serta diadun bersama ENAM EKSTRAK lain iaitu DIETARY FIBER, COOLAGEN, EUTERPE OLERACEA, OAK GALLS, LABISA PUMILA dan PRUNUS LANNESIANA.

higoat-power-x

 

higoat-power-y

 

Apakah khasiat susu kambing?

1. Susu Kambing tidak mengandungi Protein Kompleks (Alpha-casein & Beta-casein Protein) = penyebab utama alahan.

2. Kandungan Asid Lemak Rantaian Pendek dalam susu kambing lebih tinggi berbanding dalam susu lembu

3. Molekul Lemak dalam susu kambing lebih halus & mudah dihadam berbanding susu lembu

4. Proses pencernaan susu kambing hanya 20 minit sahaja berbanding susu lembu yang memerlukan lebih 2 jam

5. Sama seperti susu ibu pH susu kambing beralkali berbanding susu lembu yang asidik

6. Kandungan gizi dalam susu kambing lebih tinggi berbanding dalam susu lembu:-

  • Protein 2.1 kali ganda
  • Kalsium 2.2 kali ganda
  • Zat Besi 2.0 kali ganda
  • Potasium 2.1 kali ganda
  • Vitamin A 3.8 kali ganda
  • Garam Galian 2.0 kali ganda
  • Selenium paling tinggi berbanding semua jenis susu

Kajian telah mendapati susu kambing adalah Susu Yang Terbaik selepas susu ibu kerana mengandungi sumber nutrien seperti berikut:

  • Tenaga
  • Protein
  • Lemak
  • Karbohidrat
  • Gula
  • Kalsium
  • Zat Besi
  • Vitamin A
  • Vitamin B2
  • Vitamin C
  • Vitamin D
  • Vitamin B12
  • Asid Folik
  • Inositol
  • Sodium
  • Potasium
  • Selenium

Kelebihan Susu Kambing Higoat

  • Merawat Kencing Manis
  • Sakit Jantung dan Darah Tinggi
  • Gastrik
  • Asma (Lelah)
  • Acute Anemia
  • Tulang Belakang Reput
  • Angin Ahmar
  • Insomnia
  • Kebas Kaki dan Tangan
  • Migrain
  • Semput
  • Masalah Keletihan
  • Masalah Kulit
  • Masalah Ketika Mengandung dan Kelahiran
  • Masalah Susah Buang Air Besar dan Buasir
  • Dan Banyak lagi penyakit boleh sembuh jika selalu mengamalkan minum susu kambing setiap hari dengan kerana susu kambing adalah minuman kesihatan, ia bukan ubat tetapi boleh menyembuhkan pelbagai penyakit dengan izin Alaah S.W.T

Berminat untuk mendapatkan info lanjut tentang Susu Kambing Higoat HR marketing dan juga produk terbaru Higoat Power X dan Higoat Power Y sila klik di sini atau hubungi Khairul di +6 012-5396213

Tahukah anda di HR Marketing anda juga boleh melakukan beberapa aktiviti untuk menjana pendapatan sampingan melalui :

  1. Peluang Perniagaan Network Marketing
  2. Peluang Perniagaan Sebagai SPA Mobila HR Marketing
  3. Peluang Perniagaan dengan membuka franchise Higoat Kiosk



Bagaimana menggunakan Stiforp untuk mempromosikan bisnes anda

Stiforp adalah satu syarikat internet yang menawarkan produk dan perkhidmatan bagi membantu sesiapa sahaja yang ingin memasarkan produk dan perkhidmatan di internet.

Selain daripada menawarkan produk dan perkhidmatan “business tools” kepada anda, Stiforp Profit juga mempunyai program Affiliate yang memberikan pulangan yang lumayan.

Bagaimana Stiforp boleh membantu anda di dalam menjalankan perniagaan utama anda di samping menjana pendapatan sampingan melalui Stiforp ?

  • Stiforp menyediakan “ready made” Lead capture page di mana anda hanya perlu memasukkan beberapa info penting untuk promosikan bisnes anda. Selain nya sudah di sediakan oleh Stiforp
  • Stiforp menyediakan beberapa video capture page di mana anda boleh memilih video yang sesuai dengan bisnes anda dan mengikuti beberapa langkah mudah untuk menyiapkan web lead capture page anda. Dalam masa kurang daripada 5 minit web anda sudahpun siap dengan video dan lain-lain.
  • Stiforp menyediakan “live spokeperson” untuk web lead capture page. Ini membolehkan anda menambak kredabiliti anda.
  • Stiforp juga melengkapkan web lead capture page dengan autoresponder. Autoresponder adalah perkhidmatan emel susulan yang akan di hantar terus kepada prospek anda melalui sistem autoresponder di dalam Stiforp anda. Kesemua mesej sudah di sediakan untuk anda. Anda hanya perlu masukkan url link web bisnes anda. Sistem stiforp akan terus mempromosikan bisnes utama anda dan link Stiforp anda secara automatik.
  • Ada banyak lagi manfaat yang di sediakan oleh Stiforp
Berminat untuk mendapatkan presentasi tour percuma di Stiforp bersama STiforP Success Team 769 sila klik di link Stiforp SST769 di sini .    
stiforp profit malaysia success team



Rabun penglihatan mata kini ada penawarnya dengan Royalife Shine Pluz

Adakah anda menghadapi masalah penglihatan seperti di bawah?

1.    Anda merasakan mata anda semakin kabur.

2.    Makin sukar memasukan benang dalam lubang jarum.

3.    Semakin sukar untuk membaca tulisan yang kecil.

4.    Anda telah memakai cermin mata.

5.    Anda mengalami masalah katarak / selaput pada mata.

6.    Anda mengalami masalah kencing manis dan akibatnya mata semakin

kabur.

JIKA ANDA MENGALAMI MASALAH LEBIH DARIPADA TIGA PERKARA DI ATAS, ANDA PERLU BERTINDAK LEBIH AWAL.

Mungkin anda tidak perlu lagi berjumpa doktor  untuk pembedahan selaput mata yang amat menakutkan…

Shine Pluz 100% campuran ekstrak buah-buahan dan sayur-sayuran, selamat dan halal. Mengandungi lutein (xanihophyll) iaitu nutrien penting dalam penjagaan mata.

Shine Pluz membantu dalam :

  1. mengurangkan katarak/ selaput mata
  2. mengurangkan tekanan saraf mata/ glukoma
  3. Melegakan mata kering/berpasir/ gatal-gata
  4. Pemelihara kulit dan otot
  5. Anti-penuaan dan awet muda

Ini ada beberapa testimoni pengguna yang berjaya mengurangkan masalah penglihatan mata rabun dan kabur mereka selepas mengamalkan Royalife Shine Pluz

Testimoni Shine Pluz #1

Syukur Alhamdulillah, kerana saya dipertemukan dengan Shine-Pluz. Setelah dua kotak saya meminum Shine-Pluz, saya rasakan makin tidak selesa dengan cerminmata yang saya telah gunakan sejak 30 tahun lamanya. Lalu saya menanggalkannya dan tidak memakainya lagi. Malah penglihatan saya yang kabur sebelum ini semakin jelas, saya bebas memandu waktu malam dan semasa hujan tanpa cerminmata. Kini saya kemana-mana tanpa cermin mata, rasa lebih selesa dan senang begini.

Norazmi Ariffin (Ipoh)

Testimoni Shine Pluz #2

Saya mengalami masalah rabun dekat sejak beberapa tahun yang lalu. Saya mengambil Shine-Pluz sejak awal Mac 2012. Setelah seminggu saya menggunakannya penglihatan saya semakin jelas. Saya mula dapat membaca tulisan kecil yang dulunya sukar saya membacanya. Pesanan saya, kalau saudara/i menghadapi masalah mata atau rabun, gunakanlah Shine-Pluz. Cepat sebelum parah.

Hajah Habsah Hj Ahmad (Tg. Malim, Perak)

Testimoni Shine Pluz #3

Kerana terlalu lama menggunakan ubatan untuk mengawal penyakit KENCING MANIS akhirnya mata saya menjadi rabun dan semakin teruk. Saya cuba pelbagai produk untuk memulikan keadaan rabun saya, tetapi tidak berjaya. Setelah tiga minggu saya mengamalkan Shine-Pluz ini, saya menyedari penglihatan saya semakin jelas, saya yakin ianya akan lebih baik jika saya terus mengguna produk ini. Terima kasih Royalife International dan sahabat yang menjodohkan Shine-Pluz kepada saya.

Zahari Abdullah Fahmi (Seremban)

Pandangan mata anda lebih jelas dan lebih cerah selepas mengamalkan Shine Pluz.

Berminat untuk mendapatkan info lanjut tentang Royalife Shine Pluz sila hubungi Khairul di +6 012-5396213

kabur mata rabun mata penglihatan buta katarak