1

SNE Beutskin essence kulit cantik seputih Adira AF

SNE beutskin essence semakin di minati ramai sekarang ini, Sejak Adira keluarkan testimoni tentang beutskin ni, ramai wanita mula mengamalkannya. Mari kita bincang tentang produk ini pada blog kali ini …

Beutskin Essence dirumus dengan menggunakan ramuan platinum daripada himpunan pati tumbuhan yang unik, digabungkan menerusi teknik pengekstrakan superkritikal CO2, satu kaedah moden yang berupaya menguraikan melanin dan pigmen kuning pada kulit dengan lebih cepat demi memutihkan dan memperbaharui sel badan secara keseluruhan.

Ia menggalakkan metabolisme sel, merawat dan memperbaiki sel agar badan menjadi lebih sihat dan memperolehi kulit yang lebih bersih, halus dan cerah.

Ia juga membebaskan enzim-enzim aktif sel, berkesan untuk menghalang aktiviti radikal bebas dan meningkatkan tenaga sel supaya tisu kulit seluruh badan berfungsi dengan normal.

beautskin essence
5 FUNGSI UTAMA BEUTSKIN ESSENCE:

1. Kecerahan Kulit – kulit bersih, cerah kemerah-merahan
2. Memperbaiki Genetik – menghalang sakit keturunan
3. Metabolik – Metabolisma stabil
4. Antioksidan – awet muda
5. Menganjalkan kulit luaran dan dalaman dan mencantikkan payudara

beutskin essence adira

KESAN PENGAMBILAN BEUTSKIN ESSENCE:

3 hari :
– Menstabilkan fungsi hati dan buah pinggang, kadar peneutralan toksin dalam badan meningkat dengan nyata sekali, kekangan kapilari darah meningkat, hemoglobin meningkat dengan nyata, ketidakseimbangan ’qi’ dan darah dapat diperbaiki dan memulihkan daya.

10 hari :
– Keadaan fizikal bertambah baik, sebahagian toksin dalam hati, buah pinggang dan darah dapat disingkirkan, keupayaan anti-pengoksidaan dalam badan meningkat, kapilari darah menjadi lebih lembut, memulihkan dan meningkatkan kekenyalan dinding darah pada masa yang sama menyelaras fungsi ovari.

30 hari :
– Toksin pada organ dalaman badan dapat disingkirkan lalu dipenuhi dengan bekalan nutrien yang diperlukan, keupayaan baik-diri kulit dipulihkan dan ditingkatkan, fungsi peredaran mikro pada kulit diselaraskan secara efektif.

60 hari :
– Meningkatkan liang-diri kulit, keupayaan daya penahanan kulit meningkat, fungsi endokrin bertambah baik dan teratur, perubahan daripada kulit yang berwarna kuning gelap kepada kulit cerah berseri-seri.

90 hari:
– Lebihan lipofusin dan radikal bebas dalam badan disingkirkan, sel-sel menjadi aktif dan keanjalan kulit dipulihkan lalu mengembalikan wajah yang cantik dan kelihatan muda.

Penggunaan jangka masa panjang :
– Metabolisme badan berada dalam keadaan peredaran yang baik, kulit menjadi lembut, licin, sihat, cerah, cantik dan sempurna

CARA PENGAMBILAN:

-Makan 1 biji pagi dan 1 biji malam. Jika mampu, dewasa boleh ambil 2 biji pagi dan 2 biji malam.

-Boleh diamalkan seawal umur 13 tahun

-Wanita mengandung dilarang ambil (kerana ia mengecutkan rahim)

-Wanita menyusui bayi boleh ambil selepas habis tempoh pantang (digalakkan ambil untuk membantu menambahkan susu, lebih nutrisi pada bayi selain mengetatkan/memulihkan kembali organ peranakan wanita. Memadai 1-2 biji sahaja sehari.

-Jarakkan sekurang2 nya 1 jam jika di ambil bersama bersama supplement/ubat-ubatan lain.

-Di makan sewaktu perut kosong, seeloknya sebaik bangun dari tidur, 1 jam sebelum sarapan atau sebelum tidur.

Tips keCantikan :

-Untuk mendapatkan kesan cepat serta penyerapan BEUTSKIN ESSENCE oleh badan secara maksimum, pastikan sistem pencernaan dan perkumuhan anda dalam keadaan baik. Jika anda sentiasa sembelit, letih, tidak bertenaga, pening kepala, jerawat naik tak kira masa, ini memberi isyarat badan anda mengandungi banyak toksin, perjalanan darah terganggu dan sistem dalaman badan dalam keadaan tidak memuaskan. Sila ambil KAPSUL SNE terlebih dahulu atau boleh diambil serentak.

Berminat nak tahu lebih lanjut tentang Beutskin essence SNE dan SNE kapsul sila sms/hubungi Khairul di +6 012-5396213 …. .

 




15 fungsi catuaba herba dari Amazon

Catuaba adalah sejenis pokok kecil yang tumbuh di utara Brazil, semasa musim berbunga ia kembang dengan bunga berwarna kuning dan oren.

Dalam catatan sejarah panjang untuk perubatan herba,kulit pokok Catuaba lazim digunakan sebagai sumber untuk kekuatan dan kesihatan badan.

Puak india Tupi Amazon mempunyai tabiat mengunyah kulit pokok Catuaba semasa memburu bagi meringankan keletihan mental dan fizikal malah mencegah mengantuk.

Selain itu, Catuaba juga boleh merawat keletihan dan kelemahan umum serta kebimbangan dan daya ingatan yang lemah.

catuaba

15 fungsi-fungsi utama Catuaba adalah :

*memberi badan yang lebih kuat, sihat dan bertenaga

*menggalakan peredaran darah,mencegah penyakit kardiovaskular

*mengurangkan kolesterol darah

*meningkatkan fungsi hati,buah pinggang dan paru-paru

*merawat hiperplasia prostatik benigna(BPH) dan mengurangkan kekerapan membuang air kecil pada waktu malam.

*meningkatkan taraf kehidupan seksual

*memperbaiki masalah keletihan dan kebimbangan

*meningkatkan daya ingatan

*mencegah kencing manis

*membantu mengurangkan tekanan kehidupan

*meningkatkan pertumbuhan otot dan kekuatan badan

*meningkatkan peratusan kesuburan

*anti keradangan

*meningkatakn imuniti badan

*mengaktifkan kadar metabolisma

Di bawah ini adalah beberapa testimoni daripada pengguna yang telah mengamalkan Catuaba …

“Sebut aje ubat kuat, Abang orang pertama beli! Mana taknya, nak maintain POWER. Setakat badan berketul-ketul tapi tak POWER nak buat apa! Lepas ambil Catuaba Abang yakin pada diri sendiri. Isteri Abang pun heran ngan ‘performance’ Abang …lain macam je katanya. Lebih POWER dan lebih LIAR!

Abang Aman
Taiping, Perak

“Salam, Abang dah lama cari produk macam ni. Nak beli bukan senang…nak juga jaga imej Abang yang bergelar “Pak Aji”. Setakat kopi kuat ke kopi power ke memang la senang dapat tapi tak ada kesan power pun! Lepas ambil Catuaba, Alhamdulilah semuanya POWER! Tak tau la nak cerita…Isteri-isteri abang je yang tahu…
Haji Ismail
Butterworth, Pulau Pinang

——

“Hihihi… malu la jugak nak cerita. Tapi saya nak kongsi pengalaman saya. Saya berusia 27 tahun dan merupakan isteri kedua kepada suami yang berusia 45 tahun. Pada awal perkahwinan saya selalu tak merasa puas dilayan oleh suami saya. Tapi nak buat macam mana…dah itu pilihan saya bersuami lebih tua dan jadi no 2. Tapi setelah diperkenalkan Catuaba oleh teman facebook, suami saya nampak berbeza! Layanannya juga lebih MANTAP! Tak sabar saya menunggu giliran…
Lisa
Ipoh, Perak

——

“Macam-macam produk saya dah cuba, boleh la tahan. Kalau nak kuat kena beli ubat kuat. Kalau nak keras kena beli ubat keras. Kalau nak tahan lama kena la beli ubat tahan lama. Takut gak ambik macam-macam ubat. Rosak buah pinggang. Bajet pun tinggi. Tapi bila ambil Catuaba, KUAT, KERAS, TAHAN LAMA semua ada dengan hanya beli satu produk. Tak la mahal mana pun! Terima kasih Zack kerana kenalkan kat aku!
Ariffin
Sabak Bernam, Selangor

——

“Hai, saya baru berusia 32 tahun tapi dah ada masalah sakit-sakit badan. Ini menyebabkan hubungan intim saya dengan isteri semakin dingin. Ubat doktor jangan cakaplah, lega sekejap pastu sakit balik. Saya cuba pulak rawatan tradisional, tak berkesan jugak. Jumpa bomoh kot-kot la kena buatan orang. Macam tu jugak! Last-last isteri saya suruh makan Catuaba. Kali pertama makan saya demam dan sakit-sakit sendi, tapi untuk 1 hari saja. Hari kedua saya mula rasa bersemangat walaupun badan masih demam. Alhamdulilah, hari berikutnya saya mula rasa segar dan bertenaga. Saya terus mengambil Catuaba sehingga sekarang. Sakit-sakit badan saya dah tak ada lagi! Badan pun makin POWER! Hubungan dengan isteri bertambah erat. Macam pengantin baru je rasanya. Terima kasih Isteriku!”
Firdaus
Alor Gajah, Melaka

——–

“Hello! I macam tak percaya ini produk banyak bagus. Sebelum ni I memang takut mahu cuba apa produk pun. Takut sakit maa…Tapi I punya kawan bagi gerenti ini produk tidak ada ‘side effect’. Sekarang I sudah nampak ada beza dari dulu. Wife I pun banyak ‘happy’. Badan I pun ada ‘power’ dan susah mahu letih!”

Steven Tan
Kuantan, Pahang

———–

“Saya sekarang dah mencecah umur 47 tahun. Alahai…rasa macam orang tua jer! Bini saya dok maintain jer lagi. Tak boleh jadi ni. Nasib baik rakan sekerja rekemen Catuaba. Selepas mengambil sachet yang ke-3, saya mula merasa perubahannya. MENAKJUBKAN! Saya rasa macam remaja semula. Yang lagi best…waktu bertarung dengan isteri…Hahaha!!! Dah terpancut pun boleh lagi maintain keras!”

Zainuddin
Sungai Petani, Kedah

——

“Suami saya sering cepat penat dan letih bila bersama saya. Kadang-kadang saya nak lagi dia dah tak larat. Lepas dia ambil Catuaba, terbalik jadinya! Suami saya sering ‘ajak’. Kalau dulu tak sampai 10 minit dah ‘game over’, tapi sekarang bertambah lama dan dah berapa kali saya nampak ‘bintang’. Rasa pun lain macam! Bestnyer!”

NurulHuda
Kuala Lumpu

—-

“Sebagai seorang pekerja binaan, saya perlu memastikan saya sentiasa sihat dan bertenaga. Saya dah mencuba banyak produk baik dari tonik kuat ke, kopi kuat ke, makjun kuat ke…semua saya dah cuba…Hampeh!!! Bila saya mencuba Catuaba ni….WOW! Macam tak percaya! Saya mampu melayan kedua-dua isteri saya tanpa letih…betul2 POWER!”

Rahman Ismail
Sungai Dua, Pulau Pinang

“First time ambil Catuaba esoknya terus demam, tapi tak teruklah. Cuma badan rasa panas dan lenguh-lenguh. Selepas 2 hari saya rasa bersemangat dan bertenaga. Bangun tidur pun senang walaupun tidur hanya 4 jam. Badan terasa ringan! Saya pasti ini kesan dari Catuaba!”

Rezuwan Hamzah
Pasir Gudang, Johor

catuaba

Berminat untuk mendapatkan informasi lanjut mengenai Catuaba sila hubungi/SMS Khairul di +6 012-5396213