1

Peluang perniagaan table talk flipchart dari k-sistem

Di antara sebab kenapa saya memilih K-Link adalah kerana syarikat ini mempunyai sistem duplikasi iaitu K-sistem yang sudah terbukti berjaya melahirkan ramai usahawan MLM yang berpendapatan 4 ke 5 angka sebulan di dalam K-Link Malaysia.

K-sistem adalah satu sistem pembelajaran yang lengkap yang memberikan setiap usahawan yang mengikuti bisnes atau peluang perniagaan di K-Link satu sistem duplikasi yang hanya perlu di ikuti dan di lakukan sahaja.

Ianya seperti Cookie Cutter di mana setiap usahawan K-Link yang mengaplikasikan K-sistem akan memperolehi keputusan yang di cadangkan di dalam sistem pembelajaran ini.

Ramai usahawan MLM gagal kebanyakkannya di sebabkan tiadanya satu sistem pembelajaran yang sistematik yang boleh di gunakan di dalam menjalankan bisnes mereka. Tetapi di K-Link, dengan adanya k-sistem hampir ke semua yang mengikuti program ini dan mengambil tindakan memperolehi kejayaan yang di idamkan.

Di dalam peluang perniagaan MLM, sistem menentukan kejayaan kepada seseorang bukan produk, syarikat ataupun pelan pemasaran. Oleh itu di dalam memilih syarikat MLM yang anda mahu bernaung dan melakukan bisnes ini untuk jangka masa yang panjang, carilah syarikat MLM yang mempunyai sistem pembelajaran yang terbukti berjaya melahirkan usahawan MLM yang berjaya dan sukses.

K-sistem sudah membuktikannya, anda hanya perlu mengikuti setiap langkah yang di berikan dan mengambil tindakan dan mempunyai komitmen untuk melakukan bisnes MLM anda untuk jangka masa yang panjang.

Salah satu sistem duplikasi di dalam K-sistem adalah sistem table talk one to one di mana setiap usahawan MLM K-Link di sediakan dengan sistem flip chart yang standard. Terdapat sistem flip chart bersaiz A4 untuk table talk dan juga yang bersaiz mini di mana anda boleh bawanya di dalam poket dan membuat presentasi seandainya bertemu dengan rakan anda di mana-mana.

K-link flip chart usahawan MLM

Sistem menentukan kejayaan anda, ikuti sistem MLM yang betul , anda tidak akan ketinggalan lagi dan tidak akan asyik menukar dari satu syarikat ke syarikat MLM yang lain.

Berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut k-sistem di dalam K-Link dan menjadi salah seorang rakan niaga bersama kami, sila hubungi Khairul di 012-5396213 . Saya di dalam pencarian mencari 4 orang usahawan yang berkomited untuk mencapai pangkat Emerald Manager dan memperolehi pendapatan 4 angka sebulan dalam masa 1-2 tahun yang akan datang.

Hanya 4 usahawan yang berkomited untuk berjaya dan memperolehi dana pencen dan pasif income dari bisnes bersama kami di K-sistem di K-Link Malaysia.

Hubungi Khairul di 012-5396213.




K-liquid organic spirulina sumber nutrisi semulajadi

K-liquid organic spirulina di hasilkan daripada 100% spirulina semulajadi, sejenis pemakanan yang seimbang kepada orang dewasa dan kanak-kanak.

Ianya mengandungi 12 vitamin, 11 mineral, 4 pigmen penting, 14 asid lemak dan 18 jenis asid amino yang penting untuk tubuh badan.

Organic spirulina dari K-Link kaya dengan enzim dan asid linelonik-gamma (GLA). GLA membantu merangsang tumbesaran dan melegakan keradangan. Spirulina kaya dengan sumber protein, beta karotena, dan pelbagai campuran karotena semulajadi dan fitopigmen xantofil.

k-liquid organic spirulina

Spirulina juga membersihkan organ-organ dalaman secara semula jadi dan merangsang sistem pertahanan badan.

Kelebihan Spirulina :

  • Zat dan gizi yang menyeluruh
  • Meningkatkan lactobacillus pada pencernaan
  • Membantu menurunkan kadar kolestrol pada pesakit jantung
  • Mengurangkan kesan radiasi
  • Menurunkan risiko kanser dan tumor
  • Membantu pesakit kencing manis
  • Menurunkan keracunan pada ginjal akibat ubat-ubatan
  • Membunuh pertumbuhan bakteria dan kuman
  • Sangat baik untuk anak-anak, keadaan badan yang lemah lesu, tidak bertenaga, kekurangan gizi, kehilangan pigmen kulit, sedang sakit, serta untuk meningkatkan stamina
  • Mengimbangkan selera makan
  • Membantu sistem pencernaan yang tidak baik

Spirulina adalah makanan yang seimbang, ianya menawarkan makanan yang seimbang bagi kanak-kanak dan dewasa yang bermasalah dalam sistem penghadaman dan membekalkan “kehijauan” bagi mereka yang tidak gemar memakan sayur-sayuran.

Spirulina menghalang bakteria dan jangkitan parasit serta mencegah perkembangan sel yang di serang virus. Ekstrak air dari spirulina mencegah perkembangan HIV-1 dalam sel T manusia dan juga dalam sel darah monoluler.

Spirulina juga menguatkan sistem ketahanan tubuh dan meningkatkan kemampuan tubuh untuk menghasilkan sel darah merah-putih.

Phytonutrien yang luarbiasa di dalam spirulina adalah protein pigmen yang di kenali sebagai Phycocynanin.

Phycocynanin adalah ciri-ciri istimewa yang hanya terdapat di dalam spirulina dan tidak terdapat di dalam makanan lain.

Spirulina bukan sahaja menghalang tetapi juga menentang kanser. Beta karoten dalam spirulina lebih tinggi iaitu 25 kali ganda dari lobak merah. Spirulina mengandungi Protein lebih 3 kali ganda dari daging dan ikan.

Untuk mendapatkan maklumat lanjut K-Liquid Organic Spirulina sila hubungi Khairul di 012-5396213

 




Teh Rooibos 50 kali ganda agen anti-oksida daripada teh hijau

Teh rooibos merupakan penghilang dahaga yang hebat yang di import dari Afrika Selatan. Teh Rooibos adalah minuman yang ideal untuk di hidang secara panas atau sejuk, kosong atau di campur dengan susu, gula, limau atau madu.

Teh Rooibos tidak mengandungi kafein, dan ianya boleh di minum sebanyak mungkin kerana ianya kaya dengan zat besi, kalium, zink, mangan dan sodium yang dapat membantu menstabilkan imbangan badan. Malah teh rooibos bukan sahaja boleh di minum tetapi ianya juga boleh di gunakan sebagai resepi untuk mendapatkan warna dan rasa ketika membakar kek atau biskut.

Teh rooibos juga boeh di gunakan untuk menyediakan sup, gulai dan sos.

teh rooibos k-link

Teh rooibos adalah 50 kali ganda lebih anti oksida daripada teh hijau dan ianya :

  • Tiada racun serangga
  • Tanpa menggunakan baja kimia
  • Tanpa bahan pengawet
  • Tanpa pewarna tiruan
  • Tanpa kafein

Apa kelebihan Teh rooibos ?

  • Teh rooibos membantu melaraskan corak tidur dan melambatkan proses penuaan – radikal bebas akan mempercepatkan proses penuaan dan menyebabkan fungsi pertahanan semakin menurun. Teh rooibos dapat mengurangkan radikal bebas. Ia tidak mengandungi kafein dan merehatkan sistem saraf dengan membantu anda bebas daripada tekanan saraf serta melaraskan corak tidur.
  • Menyahtoksin dan mencantikkan kulit – Agen anti-oksida SOD semulajadi dapat mengurangkan oksigen aktif berlebihan yang mengancam kesihatan. Ia juga dapat menyeimbangkan tahap kealkalian dan keasidan dalam badan, membersihkan dan melancarkan sistem pengedaran badan dan sistem perkumuhan. Malah juga memperbaiki kualiti kulit.
  • Menghalang pengumpulan kolestrol serta mengekalkan kesihatan – Kaya dengan galian semulajadi yang beralkali (zat besi, kalium, zink, mangan, dan sodium) untuk membantu proses metabolisma. Bagi mereka yang sedang mengawal berat badan, teh rooibos merupakan minuman yang sesuai.

Teh rooibos dari K-Link adalah ramuan semulajadi yang terbaik dari Afrika Selatan. Untuk mendapatkan info lanjut teh rooibos dan harga nya sila hubungi Khairul di 012-5396213




Penjagaan mata nanotech tanpa pembedahan dan tanpa ubat

Penjagaan mata adalah sesuatu yang amat penting di zaman sekarang ini memandangkan kita sering terdedah kepada bahan-bahan radiasi yang keluar dari kaca TV, laptop, komputer dan lain-lain.

Masalah mata seperti rabun jauh, rabun dekat, astigmatisme, mata kering, floater, buta malam, glaukoma, katarak dan migrain sering menjadi isu semasa.

Kini terdapat terapi mata di mana anda tidak lagi perlu pembedahan, ubat ataupun suntikan tetapi hanya dengan menggunakan terapi mata dengan ion negatif dan tenaga FIR (Far Infra Red) selama 4-8 jam sehari.

Ciri-ciri unik yang terdapat di dalam FIR (Far Infra red) dan Negatif ion membantu dalam melancarkan peredaran darah, meningkatkan metabolisme dan mencegah pelbagai masalah yang berkaitan dengan mata.

K-Ion Spec di perbuat daripada bahan khas dan teknologi nano paten yang membebaskan sinaran inframerah dan anion yang mampu mendorong pengedaran darah dan metabolisma di sekitar mata, lalu ianya membantu untuk mencegah dan membaikpulih masalah-masalah penglihatan secara umum dan khusus.

Ia juga dapat membantu dalam menyegarkan di sekeliling mata dan melegakan keletihan mata  dengan meningkatkan bekalan oksigen di bahagian mata.

K-Ion Spec mampu  untuk mengatasi masalah mata seperti katarak, gloukoma, mata kering, rabun jauh, rabun dekat dan sebagainya tanpa pembedahan, tanpa ubat dan tanpa suntikan.

k-ion spec mengatasi masalah rabun mata

Cadangan pemakaian K-Ion Spec adalah selama 8-10 sehari untuk mendapatkan hasil yang terbaik.

Berminat untuk mendapatkan info lanjut dan harga K-Ion Spec sila hubungi Khairul di 012-5396213 .

Sila tonton video di bawah ini untuk info lanjut .