1

Menjalankan bisnes Higoat HR Marketing dengan menggunakan internet

Ramai yang berimpian untuk menjalankan perniagaan sebagai salah satu landasan untuk mencapai matlamat kewangan. Namun ramai yang tidak mempunyai kesempatan kerana :

  • tiada modal
  • tiada masa

Namun di zaman IT yang serba canggih ini sudah pasti anda ada alternatif dan pilihan yang boleh di buat dengan modal yang rendah dan tanpa menggunakan banyak masa. Di antara nya dengan menjalankan perniagaan menggunakan internet secara part time untuk menjana pendapatan sampingan.

susu_kambing_higoat_coffee_spyhru

Kerja dari rumah melalui internet ini mudah di lakukan jika anda mempunyai tool yang sesuai. Di antara peluang yang ada sekarang, saya memilih landasan perniagaan Jualan langsung, MLM ataupun di kenali sebagai Network marketing untuk di jalankan dengan menggunakan internet. Ini adalah kerana modalnya yang agak rendah dan berpatutan.

Ada banyak syarikat MLM di Malaysia samada yang bertaraf antarabangsa atau pun lokal. Walaubagaimanapun tidak kesemuanya memiliki sistem online seperti pembelian secara online dan penajaan secara online . Tidak banyak syarikat tempatan yang memiliki kemudahan di atas berbanding dengan syarikat MLM dari luar seperti USA yang di lengkapi dengan sistem online yang canggih.

Di antara syarikat tempatan yang mempunyai sistem online yang terbaik ialah Elken dan yang terbaru ialah HR Marketing yang terkenal dengan jenama susu kambing Higoat.

Pada blog kali ini saya ingin mengajak pembaca dan pengunjung blog untuk melihat web online yang telah di sediakan oleh HR Marketing kepada rangkaian pengedarnya.

Dengan pakej keahlian yang rendah, iaitu RM50 (dapat salekit, Sekotak Teh Moganna dll) dan RM150, ianya dapat menggalakkan lebih ramai orang menyertai HR marketing. Di tambah pula HR marketing sudah di kenali menerusi kepopularan susu kambing Higoat.

new_hrm_saleskit_higoat

Di samping itu sebagai salah sebuah syarikat MLM bumiputera sudah pasti ianya menitik beratkan soal halal produk-produk keluarannya. Dengan memiliki kilang memproses produknya sendiri, ternyata HR marketing mampu bangkit menjadi salah sebuah syarikat MLM yang terunggul di Malaysia.

Sistem pemasaran dan kenaikan pangkat di HR marketing adalah mudah dan telus. Dengan lebih daripada 200 produk halal untuk di pilih, pastinya anda boleh membeli setiap bulan produk-produk kegunaan harian di dalam HR marketing.

teh_tarik_moganna_higoat_2

Dengan adanya sistem buy online dan register online HR marketing dan kehebatan jenama Higoat, dan dengan pendaftaran keahlian hanya RM50 (dapat produk), semestinya HR marketing menjadi pilihan.

Sila klik di sini untuk mendaftar secara online di HR Marketing atau membuat pembelian secara online. Atau sila hubungi Khairul di 012-5396213 untuk maklumat lanjut.

 




Sertai Organo Gold hanya RM150 dan dapat simkad onexox percuma

Siapa di luar sana yang hobinya memang suka minum kopi? Sudah kah anda mencuba Cafelatte atau pun Black Coffee dari Organo Gold? Jika sudah, apa komen anda? Sedap? Lazat? Rasa macam nak minum lagi ?

Jika anda seperti saya, seorang yang suka minum Kopi, jawapannya adalah YA. Memang sedap dan lazat. Saya amat menggemari kopi Organo Gold Cafelatte dan juga Black Coffee.

Aroma kopinya memang menyenangkan dan gabungan kopi terbaik dan ganoderma menjadikan kopi ini bukan sahaja sekadar kopi tetapi lebih merupakan healthy coffee, iaitu kopi yang boleh memberikan kesihatan kepada penggunanya.

Selain daripada rasa kopi Cafelatte dan Black Coffee Organo Gold yang memang sedap, anda juga boleh menjana pendapatan sampingan bersama Organo gold. Organo Gold adalah syarikat antarabangsa dari Canada yang baru setahun lebih bertapak di Malaysia. Ramai yang telah berjaya di dalam bisnes Organo Gold. Ianya merupakan satu fenomena menjalankan perniagaan dari rumah, ataupun lebih di kenali sebagai work from home, kerja dari rumah.

kerja dari rumah organo gold

Saya suka menjalankan bisnes Organo Gold kerana saya boleh bekerja dari rumah sahaja. Konsep bisnes Organo Gold membolehkan anda menjalankannya dari rumah dengan menggunakan laptop anda.

7 sebab kenapa anda boleh menjalankan bisnes Organo Gold dari rumah di depan laptop anda :

  • Organo Gold memberikan laman web kepada anda untuk membuat pendaftaran ahli baru
  • Organo gold melalui back office member area membolehkan anda membuat dropship order pelanggan anda terus dari rumah. Anda hanya buat order, manakala HQ akan melakukan kiriman dan lain-lain
  • Organo Gold membolehkan anda membuat order terus dari back office. Anda tidak perlu ke stokis, tidak perlu menghantar produk kepada pelanggan atau downline dan anda tidak perlu membawa stok produk di dalam kereta
  • Anda boleh menggunakan web untuk mencari prospek 24 jam sehari, 7 hari seminggu tanpa henti
  • Organo Gold adalah perniagaan global tanpa sempadan
  • Majoriti daripada orang ramai memang minum kopi, ianya satu konsep perniagaan yang amat mudah.
  • Komisen di masukkan terus ke dalam bank akaun anda !

kerja dari rumah organo gold

Saya sedang mengadakan promosi di mana anda hanya perlu mendaftar sebagai ahli Organo Gold dengan RM80 (sales kit) dan membeli 2 kotak kopi Cafelatte RM70 + kos kiriman. Anda layak mendapat hadiah percuma dari saya iaitu satu simkad prepaid onexox (ada RM5 kredit di dalamnya). Dengan simkad ini, anda boleh berkomunikasi dengan kadar yang murah dengan saya dan rakan niaga yang lain.

Di samping itu, saya juga akan memberikan bimbingan di dalam menjalankan bisnes Organo Gold dengan menggunakan internet di dalam masa lapang anda dan hanya melakukkan dari rumah.

Berminat untuk menjadi ahli Organo gold, anda hanya perlu mendaftar secara online dengan klik ke laman web Organo gold di sini atau sila hubungi saya Khairul untuk maklumat lanjut di 012-5396213

[coupon couponid=”1118″ coupon_align=”cctor_aligncenter” name=”Percuma simkad onexox untuk organo gold”]




Petua mendapatkan Kad perubatan (medical card) percuma

Kos perubatan yang semakin meningkat semakin menyukarkan untuk orang ramai mendapatkan perubatan yang baik di hospital-hospital swasta.

Di samping itu peningkatan kos sara hidup juga membantutkan ramai orang daripada mendapatkan kad perubatan daripada syarikat-syarikat insurance ataupun takaful.

Tidak dapat di nafikan kad perubatan pun bukannya murah, untuk satu famili bagi mendapatkan medical card ataupun kad perubatan tak kurang mungkin berjumlah RM250- RM500 sebulan. Inipun dengan jumlah perlindungan hospital dan surgeri yang terendah.

kos perubatan

Mungkin ianya tidak mencukupi untuk menampung kos perubatan secara kesemuanya tetapi ianya dapat mengurangkan beban yang di tanggung. Walau bagaimanapun di sini saya ingin memberikan petua bagaimana anda boleh memperolehi kad perubatan yang memberikan perlindungan sehingga 2.1 juta MYR secara percuma ! Ianya juga memberikan kemudah bilik sehingga RM500 sehari dan wang tunai sehingga rm500 setiap hari sehingga 60 hari (bermula dengan hari ke 3).

Bagaimana untuk mendapatkan petua ini? Kad perubatan percuma ? Saya ada menyediakan satu report di dalam PDF yang memberikan penerangan dan tip secara ringkas bagaimana anda boleh mendapatkan kad perubatan secara percuma.

Untuk mendapatkan tips yang boleh menyelamatkan anda dan berjimat sehingga lebih daripada RM500 sebulan, saya hanya nak minta anda “LIKE” fanpage saya seperti di bawah ini.

Selepas anda LIKE fanpage tersebut, anda boleh membawaturun dan mendapatkan tips bagaimana anda boleh memperolehi Kad perubatan secara percuma. Deal, okay ?




15 peratus diskaun untuk susu kolostrum IgG-plus sempena bulan puasa 2014

Bulan Ramadan iaitu bulan puasa untuk tahun 2014 semakin dekat. Tak sampai 2 minggu lagi, umat Islam akan menyambut kedatangan bulan Ramadan, bulan yang penuh dengan keberkatan.

Sempena bulan ramadan yang akan datang, pastinya ramai yang mahu menjalankan ibadah berpuasa dengan jayanya. Untuk memberikan anda tenaga dan kekuatan di dalam mengharungi bulan puasa pada masa cuaca yang panas ini, eloklah mengamalkan untuk mengambil minuman kesihatan susu kolostrum igG-plus.

Sejak berbelas tahun yang lalu, susu kolostrum IgG-plus telah terbukti boleh meningkatkan kekuatan tenaga kita selain daripada menguatkan sistem imun badan untuk mengatasi virus dan bakteria di dalam kehidupan kita.

Susu kolostrum IgG-plus adalah di perbuat daripada susu skim terbaik dari ladang di New Zealand dengan susu awal lembu asli dari New Zealand di mana terbukti tidak ada pencemaran dan masalah penyakit lembu-lembu di sana.

Susu kolostrum ini sesuai untuk semua peringkat umur.

susu kolostrum iggplus

Sempena bulan ramadan ini saya ingin membuat promosi jualan susu kolostrum IgG-plus sehingga penghujung bulan Julai di mana dengan setiap pembelian 2 kotak susu kolostrum IgG-plus anda akan mendapat potongan sehingga 15%.

Retail sekotak susu kolostrum IgG-plus (20 sachet) adalah RM112 di Malaysia. Ini bermakna untuk 2 kotak ianya berharga RM224. Sehingga penghujung Julai 2014 dengan menggunakan kupon di bawah, anda layak menikmati potongan 15% iaitu ianya akan hanya berharga RM190 untuk 2 kotak. Ini sudah termasuk kos kiriman poslaju di semenanjung Malaysia. Untuk Sabah dan Sarawak kiriman 2 kotak susu kolostrum IgG-plus hanya perlu menambah Rm5 menjadikannya RM195 sahaja.

Untuk mendapatkan diskaun istimewa ini, sila print atau save (simpan) kupon di bawah . Kemudian sila hubungi Khairul di 012-5396213 untuk mendapatkan cara bagaimana untuk membuat pembayaran .

[coupon couponid=”1113″ coupon_align=”cctor_aligncenter” name=”15 peratus diskaun susu kolostrum IgG-plus”]




simkad prepaid onexox menawarkan skim user get user

Anda perlu dengar simkad XOX? Pernah ? Ianya menggunakan platform dan line Celcom. Jadi dari segi liputan dan kawasan yang mempunyai line celcom, sudah pasti akan adanya line xox.

Bagaimana pula dengan ONEXOX? Adakah anda pernah mendengar mengenainya? ONEXOX di lancarkan pada Januari 2014 dan adalah merupakan satu program simkad yang memberikan pulangan ataupun pendapatan untuk anda !

Baru-baru ini ONEXOX telah melancarkan program USER get USER di mana sekiranya anda sebagai pengguna onexox, anda boleh mendapat imbuhan 5% daripada setiap topup yang di beli oleh orang-orang yang anda referkan kepada onexox.

simkad onexox toneexcel

Sebagai contohnya, anda menjadi pengguna onexox dengan membeli simkad onexox yang berharga RM10 (ada RM5 kredit di dalamnya). Selepas itu anda memperkenalkan 20 orang rakan anda untuk turut menggunakan simkad onexox.ini

Seandainya setiap rakan yang anda perkenalkan mengguna ataupun membeli topup RM50 setiap bulan, bermakna anda akan memperolehi pendapatan sebanyak RM50 x 20 orang x 5% = RM50 . Ini bermakna seandainya anda menggunakan purata RM50 untuk topup, sekarang topup anda adalah percuma kerana anda menerima komisen sebanyak RM50 dari onexox.

Bayangkan seandainya anda sudah perkenalkan 100 orang yang menggunakan RM50 topup setiap bulan, bermakna komisen bulanan anda adalah 100 orang x RM50 x 5% = RM250 . Ianya adalah pendapatan pasif yang berterusan setiap bulan tanpa perlu anda melakukan apa-apa, hanya perkenalkan ramai anda untuk menggunakan simkad onexox.

Untuk mendaftar sebagai pengguna onexox, anda hanya perlu mengeluarkan RM10 dan ini sudah melayakkan anda untuk menikmati imbuhan daripada program USER GET USER (UGU) dari onexox.

Adakah syarikat telekomunikasi anda sekarang samada Digi, Celcom atau Maxis memberikan anda imbuhan sebegini?

Tidak bukan ?? Jadi, anda perlu menjadi pengguna telefon bimbit yang bijak dengan menyertai onexox dengan hanya RM10 berbanding di toneexcel di mana anda perlu membayar RM90.

simkad onexox

Berminat untuk menjadi pengguna onexox dan mendapat ganjaran daripada program user get user sila hubungi saya Khairul di 012-5396213 .

Bimbingan akan di berikan jika anda berminat untuk memasarkan simkad onexox dengan menggunakan internet.

Lupakan talian digi anda, maxis anda, celcom anda, u-mobile anda, toneexcel anda, dan bertukarlah kepada onexox sekarang .




Kebaikan jeli gamat emas keluaran Luxor Network

Sejak beberapa ratus tahun dahulu, masyarakat melayu telah menggunakan gamat sebagai ubat serbaguna dan makanan kesihatan untuk mencegah penyakit , kekal sihat dan cergas. Menurut lagenda Langkawi, Puteri Mahsuri menggunakan gamat untuk kesihatan dalaman dan juga luaran. Buku perubatan Cina yang terkenal juga mencatatkan kehebatan dan keberkesanan gamat yang di umpanakan sebagai ginseng dari laut.

Jumlah spesis timun laut di anggarkan 1,100 di seluruh dunia. Di perairan Malaysia pula terdapat lebih daripada 43 jenis timun laut di pantai-pantai seperti Langkawi, Pangkor, Terengganu, Sabah dan Sarawak. Warna timun laut adalah pelbagai-bagai, biasanya bercampur-campur, kelabu, hitam, perang, putih tompok hitam dan sebagainya.

Malah, spesis yang paling tinggi nilai perubatan, berkhasiat dan berkualiti tinggi adalah gamat yang berwarna kuning keemasan iaitu gamat emas (nama saintifiknya ialah Stichopus hermanii).

gamat emas luxor

Saintis tempatan telah menjalankan pelbagai kajian mengenai gamat. Di UKM kajian menunjukkan kebaikan gamat emas adalah :

  • Mengecutkan rahim
  • mengatasi masalah kardiovascular (saluran darah)
  • Menormalisasikan tekanan darah kepada tahap yang normal
  • Penyembuhan luka
  • Antibakteria

Professor Dr Ridzwan Hashim (Bapa Gamat Malaysia) telah menjalankan pelbagai kajian tentang keberkesanan gamat emas di antaranya :

  • kesan analgestik (penahan Sakit)
  • Saluran koronari (saluran darah)
  • Menghalang respon kekejangan perut
  • Leukosit (sel darah putih)
  • Gastrik
  • Anti kanser dan lain-lain

Khasiat dan kebaikan jeli gamat emas Luxor yang di kenali sebagai Luxor Jeligamat Gold 

  • Sebatian bio-aktif – memulihkan sel-sel, meremejakan sel-sel dan membantu mencegah tumor
  • kolagen – mempercepatkan proses penyembuhan luka dan membantu masalah kulit
  • Mukopolisakarida (MPS) – menambah kekenyalan dan daya ketahanan pada kulit dan tisu penghubung dan penting untuk fungsi sendi yang sihat
  • Kondroitin sulfat dan glukosamina (GAGs) – mengurangkan keradangan, mengurangkan kesakitan, dan meningkatkan daya ketahanan badan
  • Omega-3 – membantu melindungi jantung dan membantu menurunkan paras kolestrol
  • 8 jenis zat galian – merangsang pertumbuhan badan yang sihat, merangsang metabolisme badan dan membantu menurunkan paras gula dalam darah.

gamat emas luxor

Selepas masalah kesihatan dapat di kurangkan, adalah di nasihatkan supaya teruskan tabiat pengambilan Luxor jeligamat gold gamat emas sebagai makanan kesihatan, ia membantu mencegah penyakit kembali semula, di samping mengekalkan kesihatan dan kecergasan tubuh badan.

Testimoni Gamat Emas – Jeligamat Gold Luxor

(klik pada gambar untuk membesarkannya)

testimoni_gamat_emas_luxor_2 testimoni_gamat_emas_luxor_6 testimoni_gamat_emas_luxor_5 testimoni_gamat_emas_luxor_4 testimoni_gamat_emas_luxor_3 gamat emas

Berminat untuk mendapatkan gamat emas Luxor Jeligamat Gold sila hubungi Khairul di 012-5396213 .




Bahaya radiasi dari telefon bimbit (handphone)

Telefon bimbit merupakan kemudahan era moden dalam masyarat kita. Namun begitu, inovasi canggih ini mengancam kesihatan manusia. Kita terdedah kepada pelbagai bentuk sinaran setiap hari. Daripada gelombang mikro hinggalah sinar x. Kita sentiasa di kelilingi gelombang EMF (sinaran elekromagnet)

Hampir 2 billion orang di seluruh dunia (26 juta pengguna di Malaysia) menggunakan telefon bimbit. Ramai di antara mereka adalah kanak-kanak. Penggunaan yang berleluasa ini bermaksud pendedahan kepada sinaran elektromagnet yang belum pernah berlaku dahulu. Anggara meletakan pendedahan kepada sinaran EMF adalah 100 kali lebih tinggi daripada beberapa dekad dahulu.

Adakah ianya selamat?

1. Sumber daripada BBC News

  • Telefon bimbit merosakkan sel-sel darah – sinaran telefon bimbit boleh merosakkan sel-sel darah dengan meningkatkan kuasa tekanan sesama mereka, kata para saintis
  • Telefon bimbit mengubah DNA Manusia – Kajian makmal menunjukkan bahawa gelombang radio daripada telefon bimbit boleh mengancam sel-sel badan dan merosakkan DNA

2. Sumber dari CNN – Telefon bimbit juga boleh mempengaruhi kualiti sperma, kata penyelidik. Jika telefon bimbit di tinggalkan di dalam poket dan di biarkan dalam mood bercakap akan merendahkan kualiti sperma, demikian menurut penyelidikan baru daripada cleveland Clinic

3. Sumber daripada the total Sweden News in English – Radiasi daripada telefon bimbit merosakkan daya ingatan. Pendedahan kepada radiasi telefon bimbit memburukan ingatan jangka pendek tikus kata pengkaji dari Sweden

4. Sumber dari Canwest news service – Barah otak di kaitkan dengan anak muda yang menggunakan telefon bimbit. Sekumpulan saintis antarabangsa menyeru Kanada dan negara-negara lain untuk menggubal standard keselamatan yang lebih ketat terhadap penggunaan telefon bimbit selepas mendapati bahawa risiko menghidap tumor malignan otak melonjak lima kali ganda dalam kanak-kanak yang mula menggunakan telefon bimbit sebelum usia 20.

5. Sumber dari University Hospital, Orebo, Sweden. – Kesan radiasi telefon bimbit, tumor otak dan kanak-kanak. Dalam meta analisis yang di terbitkan dalam isu Mei 2008 Journal antarabangsa onkologi, penyelidik sweden menemui perkaitan antara tumor otak dan penggunaan telefon bimbit.

radiasi telefon bimbit

Lindungi diri dan keluarga anda dari radiasi ini dengan BioCerastone EMR Protector. BoCerastone EMR Protector di cipta dengan teknologi canggih dari Jepun daripada bahan seramik yang berupaya mengeluarkan tenaga skalar, sinaran inframerah dan ion negatif yang boleh menghapuskan dan meneutralkan kesan buruk gelombang elektromagnet bagi melindungi anda dan keluarga daripada ancaman sinar telefon bimbit.

luxor network emr protector

Berminat untuk mendapatkan BioCerastone EMR Protector sila hubungi Khairul di 012-5396213 .




K-ayurveda makanan herba tambahan

K-ayurveda adalah satu sistem amalan kesihatan yang lengkap untuk minda, tubuh dan juga jiwa. Ia bukan sahaja membantu melegakan simptom tetapi membantu memberikan manfaat kepada kesihatan am kita secara keseluruhan sambil berfungsi secara holistic demi kecergasan badan kita. K-ayurveda mengaplikasikan elemen-elemen, musim, planet dan bahagian-bahagian badan yang terlibat untuk mencari potensi bahagian-bahagian yang lemah.

K-ayurveda merupakan makanan tambahan herba ayurveda yang unik dengan memahami sifat budaya dan secara saintifik menyeimbangkan kandungan herba berasaskan prinsip-prinsip terbukti ayurveda. K-ayurveda merupakan pembantu kesihatan kuasa penyembuhan kepada anda. Ia membantu mencegah, memberi nutrisi, selamat di gunakan dan memberi keberkesanan. Produk-produk k-ayurveda kini di terima baik sebagai terapi kesihatan am di serata dunia.

k-link k-ayurveda

Rangkaian produk k-ayurveda di K-Link International :

1. Ayuartis – adalah gabungan herba yang di cipta untuk mengurangkan ketidak keselesaan dan mengurangkan radang sendi. Ia adalah kandungan seimbang herba-herba semulajadi. Ayuartis membantu mengeluarkan toksin dan alergen yang menyumbang kepada radang sendi serta mengurangkan cecair lebihan daripada tersumbat

2. Ayubes – adalah gabungan herba yang membantu dan mengawal serta mengurangkan tahap gula yang tinggi dalam darah. Ayubes membantu mengurangkan tahap gula darah untuk menyeimbangkan metabolisme badan dan mengembalikan tahap gula darah kepada normal

3. AyuLite – adalah gabungan herba yang membantu menguatkan fungsi hati untuk penyerapan dan menyahtoksin dalam darah

4. Ayurin – adalah gabungan herba yang membantu menyingkirkan pengumpulan toksin dalam badan yang di sebabkan oleh metabolisme kimia secara semulajadi di dalam saluran kencing

5. Ayuvigo – adalah gabungan herba yang selamat dan bertindak sebagai tonik untuk lelaki. Ia di perbuat daripada knadungan semulajadi yang telah di uji dan berkhasiat tinggi. Ini memberikan keberkesanan baik dengan dengan menggunakan sumber-sumber semulajadi. Ia memberikan tenaga dan tonik keremajaan sebenar untuk lelaki.  Ia meningkatkan aktiviti metabolisme am, meningkatkan kualiti tidur, melegakan pelbagai simptom berkaitan dengan penuaan serta menggalakkan kekuatan tenaga dan kesihatan am

6. AyuRol – adalah gabungan herba yang membantu mengawal kolestrol dengan mempertingkatkan dan mengembalikan fungsi hati, memecahkan kolestrol tidak baik, memperbaiki pengedaran darah dan berfungsi sebagai tonik kardiac.

7. AyuGes – adalah gabungan herba yang membantu mempertingkatkan penyerapan nutrisi melalui usus kecil kita. AyuGes mengandungi enzim-enzim, yang membantu dalam proses pencernaan dan pembuangan gas.

8. AyuAsmo – adalah gabungan herba yang membekalkan nutrisi kepada sistem pernafasan, dan berfungsi membantu meneutralkan serta menggelakan debu, debunga, pencemaran dan mikro organisma serta menghalang kerosakan pada tisu halus badan

9. Ayuderme – adalah gabungan herba yang membantu memberikan khasiat kepada tubuh dengan menghasilkan kulit yang sihat serta membantu mengembalikan dan menyeimbangkan sistem penghadaman dan glandular. Ayuderme membantu meringankan masalah kulit, meningkatkan penghadaman, menguatkan hati dan menyingkirkan hasil buangan dan toksin daripada kolon dan buah pinggang

10. AyuRhoids – adalah gabungan herba yang membantu memberikan kelegaan bagi pesakit buasir

11. AyuLax – adalah gabungan herba yang bertindak dengan membersihkan usus dan membantu melegakan sembelit. ia membantu dalam menyingkirkan dan membersihkan usus daripada unsur-unsur yang tidak perlu

12. Ayuvita – adalah gabungan herba yang selamat, lembut dan tonik yang menyeluruh yang di rumus khas untuk wanita. ia merupakan gabungan seimbang tonik yang mengandungi herba, bahan penyejuk, diuretik, dan bahan astrigen. Ia adalah tonik peremajaan yang memberikan kekuatan bagi meningkatkan aktiviti metabolisme am, ia melegakan masalah genito urinari dan meningkatkan daya ketahanan terhadap jangkitan

13. AyuCid – adalah gabungan herba yang meneutralkan bahan buangan berasid, melegakan pedih ulu hati dan ulser. Aucid memberikan kelegaan dan keselesaan yang efektif

14. AyuKid – adalah gabungan herba-herba yang terpilih di perbuat daripada ramuan semulajadi untuk membantu mempertingkatkan kesihatan am kanak-kanak.

k-link k-ayurveda

Berminat untuk mendapatkan produk-produk herba ayurveda keluaran K-Link International sila hubungi Khairul di 012-5396213 .




Cuaca panas minum k-liquid klorofil untuk menyejukkan badan dan kesihatan

Cuaca panas akibat daripada kesan El-Nino sedang melanda kita sekarang. Memang panas kan! Duduk di rumahpun boleh berpeluh walaupun ada kipas angin dan juga alat penghawa dingin.

Di dalam suasana yang panas ini, elokkan di amalkan minum air hijau k-liquid klorofil kerana ianya bukan sahaja dapat menyejukkan badan malahan memberikan tubuh badan anda khasiat yang di perlukan untuk mengatasi sebarang masalah kesihatan.

Lagipun tak lama lagi kita akan menghadapi bulan puasa Ramadan, eloklah amalkan k-liquid klorofil dari sekarang 🙂 .

K-liquid klorofil yang saya sarankan ialah dari K-Link International. Ianya sudah terbukti sejak belasan tahun lamanya di mana terdapat banyak testimoni pengguna yang telah menikmati khasiat air hijau klorofil ini.

Apakah klorofil ?

Tumbuhan-tumbuhan hijau menggunakan karbon dioksida di udara, air dan mineral-mineral dari tanah serta matahari untuk menghasilkan makanan. Proses ini di panggil “fotosintesis”. Sinaran matahari di serap oleh bahan-bahan kehijuan yang terdapat pada daun yang di panggil klorofil.

klorofil k-link

K-Link K-Liquid Klorofil (Chlorophyll) di ekstrak dari tumbuhan alfalfa yang terkenal dengan nilai nutriennya yang tinggi. Dalam bahasa Arab, alfalfa bermaksud “bapa kepada makanan” kerana unsur-unsur penyembuhannya yang kuat. Akar-akarnya tumbuh sangat dalam untuk menyerap mineral-mineral seperti kalsium, besi, magnesium dan lain-lain.

1 sudu besar = pengambilan sayur-sayuran sebanyak 1kg

Alfalfa mengandungi empat kali ganda klorofil lebih dari sayur-sayuran lain. Satu sudu besar k-link k-liquid chlorophyll sama seperti mengambil sayur-sayuran sebanyak 1 kg. Ia adalah sumber nutrien yang penting bagi merangsang kesihatan yang baik.

Klorofil dalam alfalfa mengandungi antioksidan yang menolong mengurangkan radikal bebas dalam badan kita. Radikal bebas melemahkan badan, membuat kita senang menjadi sakit. Radikal bebas adalah unsur oksida yang aktif di hasilkan oleh tubuh kita melalui metabolisme pemecahan makanan dan oksigen yang menghapuskan protin, lipid dan DNA. Ini akan mengakibatkan  sel-sel biasa berubah dan menyebabkan bermacam-macam penyakit kepada tubuh kita. Radikal bebas adalah punca utama kepada penuaan.

k-link k-liquid chlorophyll

Klorofil sangat kaya dengan :

1. Zink – Gabungan zink dengan vitamin A menggalakan kesihatan yang baik

2. Selenium – melindungi dan memperbaharui sel-sel badan

3. Vitamin E – sebagai agen anti penuaan, menyuburkan kulit dan sentiasa mengaktifkan otak

4. Vitamin C – meningkatkan kewaspadaan dan memiliki unsur-unsur anti kanser

5. Vitamin A – Memperkuatkan fungsi jantung dan penglihatan

Lain-lain nutrien termasuk protin biotin, asid folik, asid pantotenik dan mineral-mineral seperti kalsium, kobalt, kromium, fosforus, silikon, potassium, mangan, magnesium, besi dan lain-lain.

Mengapa kita perlukan k-link k-liquid chlorophyll (klorofil) ?

Klorofil meningkatkan metabolisme dan memperkuatkan fungsi sistem badan. Banyak testimoni telah membuktikan K-link K-liquid Chlorophyll (klorofil) mempunyai 3 fungsi utama : pembersihan, keseimbangan, dan menyuburkan. Ini membolehkan kita mempunyai tubuh yang kuat dan sihat.

Siapakah yang sesuai minum Klorofil ?

  • Orang yang terlalu kurus
  • Orang yang menderita sembelit
  • Orang yang mendapat sakit haid
  • orang yang sering makan di luar
  • orang yang mempunyai kulit muka yang pucat
  • orang yang merokok
  • Orang yang tidak tahan kesejukan
  • Orang yang mempunyai badan dan nafas berbau
  • Orang yang tidak suka makan sayur-sayuran
  • Orang yang mempunyai masalah berat badan
  • Orang yang sering sibuk dan mengalami tekanan
  • Orang yang mudah rasa penat
  • Orang yang mempunyai masalah organ hati
  • Orang yang menghadapai masalah pernafasan
  • Orang yang berpenyakit sengal-sengal tulang
  • Orang yang bermasalah anemia
  • Orang yang sering mengalami sakit tekak

k-link k-liquid chlorophyll

Minumlah k-Liquid Chlorophyll setiap hari untuk pembersihan dalaman secara penyeluruh. Berminat untuk mendapatkan produk K-liquid Klorofil sila hubungi Khairul di 012-5396213 .