1

Home Meeting Gano Excel di Seberang Jaya

Salam hormat semua. Malam ni saya nak update sikit la tentang Gano Excel ni. Petang tadi saya nak ambil aura sikit dengan menghadiri satu home meeting Gano Excel di Seberang Jaya. Highway Plus ke selatan agak sibuk tadi sampai jem teruk. Selalunya 30 minit memang dah boleh sampai tapi kali ini mengambil masa lebih daripada 1 jam … nasib la !!!

perjumpaan-ganoexcel-ganoderma-seberang-jaya

perjumpaan-ganoexcel-ganoderma-seberang-jaya

Perjumpaan home meeting kali ini di adakan sebab untuk tahun 2017 memang sedang dalam perancangan menggerakkan semula Gano Excel di Malaysia. Dengan penambahan Insentif B2B dan pelbagai promosi terkini yang giat di jalankan, matlamatnya untuk melahirkan 100 orang usahawan Gano Excel Malaysia yang berpendapatan RM10,000 minima sebulan sebelum berakhirnya tahun 2017.

perjumpaan-ganoexcel-ganoderma-seberang-jaya

perjumpaan-ganoexcel-ganoderma-seberang-jaya

 

Jadi perlulah menggiatkan lagi aktiviti untuk membina pasukan usahawan Gano Excel yang mantap di setiap kawasan … Home meeting ni upline saya buat secara santai-santai sahaja. Di samping mendengar sessi penerangan Peluang di dalam Gano Excel dan strategi memperolehi pendapatan sampingan RM1,000 ke RM10,000 sebulan bersama Gano Excel, kami menikmati hidangan petang yang lazat-lazat kali ini ! Yang pastinya kopi gano ganocafe 3in1 mesti ada !!!

perjumpaan-ganoexcel-ganoderma-seberang-jaya

perjumpaan-ganoexcel-ganoderma-seberang-jaya

Selesai sessi penerangan barulah makan heavy sikit… banyak menu makanan petang ini. Minum semestinya dengan kopi gano ganocafe 3in1 ! Selepas tu borak-borak lah pulak … lagipun MLM kan – Makan Lepas Meeting, Meeting Lepas Makan, Minum Lalu Makan lagi …. hahaha !

Tapi yang seronoknya di dalam bisnes Gano Excel ini anda boleh menjana pendapatan sambil minum kopi sahaja … memang unik . Jika tak minum kopi gano tetap juga saya minum kopi … jadi adalah lebih baik minum kopi yang boleh menjana pendapatan untuk diri sendiri. Lagipun dalam keadaan ekonomi semasa memang nak kena ada pendapatan sampingan.

Kenapa Gano Excel ? Sebab ianya cukup mudah, dengan hanya makan, minum dan gosok gigi aku boleh menjana pendapatan sehingga RM75,000 setiap bulan. Rasanya amat berbaloi sekiranya dengan aku tukar je makan, minum dan gosok gigi dengan produk dari Gano Excel dan berpotensi untuk bawa balik income setiap bulan RM75,000 !

gano excel malaysia B2B insentif

gano excel malaysia B2B insentif

Dah beberapa kali aku tunjukkan pelan Gano Excel terkini di B2B & GEEP pada beberapa orang leaders .. memang terbaik lah kata mereka. Walaupun mereka leaders kaki binari tetapi mereka akui pelan Gano Excel terkini ini lebih bagus sebab pendapatan boleh di perolehi dengan lebih mudah dan berpanjangan.

Lagipun sapa tak nak bila di sini kita bagi 100% payout dari nilai PV … wow memang terbaik tu.

Selepas kenyang dan mendapat ilmu baru, aku minta diri nak balik sebelum waktu asar melabuhkan tirainya. Bisnes bisnes jugak, solat mesti dan wajib. Alhamdullilah, jalan arah ke utara tidak jem jadi sempat aku bersolat asar …

Satu lagi biasanya bila aku balik dari meeting … adalah call ataupun sms dan whatsapp aku terima. Kali ini ada orang call nak order pek asas iaitu Ganoderma dan excellium. Dapat info dari internet katanya. Alhamdulllilah … rezeki keluar bermeeting la ni dengan izin Allah.

Jom sesapa yang nak tahu bagaimana dengan Insentif B2B anda boleh jana income RM1,000 – RM10,000 setiap bulan dengan hanya makan, minum dan gosok gigi … bolehlah layar web nexgen139 dengan klik di sini atau sila hubungi saya Kaz di 011-16746546 . Saya kongsikan rahsia buat duit dengan Gano Excel yang sudah bertapak di 70 buah negara dan berada di pasaran sejak 22 tahun lamanya.

Salam Sukses dan salam hormat dari saya !

RCA Kaz  @HomeBizDaddy

 

 

 

 

 

*******




Ganoderma Gano Excel Pack no.13 mendapat sambutan hangat

Kali ini saya nak cerita sikit tentang perjalanan bisnes saya di Gano Excel. Ramai yang pernah dengar tentang Gano Excel kan? Dah lebih 20 tahun syarikat Network Marketing dari Kedah ini bertapak di Malaysia dan kini sudah berada di lebih 70 buah negara. Tapi ramai yang dah lama tak dengar tentang Gano Excel kan, jika di Malaysia !

Gano Excel Malaysia Ganoderma

Gano Excel Malaysia

Ke mana Gano Excel ? Sebenarnya syarikat ini masih berada di Malaysia dan sedang berkembang dengan pesatnya di seluruh dunia. Kini Gano Excel sudah berada di dalam 70 buah negara dengan 3 negara sebagai teras di dalam Gano Excel iaitu Gano Excel Colombia, Gano Excel Turki dan Gano Excel Thailand.

Di Malaysia sejak 2016 sudah di adakan pelbagai insentif untuk menarik minat warga tempatan menjalankan bisnes jualan langsung bersama Gano Excel. Di antara perubahan yang di adakan termasuklah perubahan pelan pemasaran GEEP 2015 dan kemasukan Nexgen Starter Pack bermula pada bulan Februari 2016. Kini Gano Excel Malaysia sekali lagi mengorak langkah drastik dengan memperkenalkan pakej B2B yang memberikan insentif berganda kepada usahawan Gano Excel.

Pakej B2B Gano Excel memberikan insentif 100% di samping Point value (PV) dari penjualan produk di B2B turut akan menerima komisen di dalam pelan pemasaran GEEP. Pendek kata dapat “double” komisen macam tur ! Memang best betul ! Lagipun produk Gano Excel seperti Ganoderma, excellium dan kopi gano memang mendapat sambutan yang cukup luarbiasa  dengan jualan ulangan yang tinggi !

Buat masa ini terdapat 15 B2B pack di sediakan. Di antara pek yang mendapat sambutan luar biasa ialah Pakej 13 dengan gabungan 4 produk dengan harga yang cukup menjimatkan. Ada Ganoderma 90 kapsul, ada excellium 90 kapsul, ada sakano 60 kapsul dan sekotak Gano fresh !

Gano excel Malaysia pack 13 Ganoderma

Gano excel Malaysia pack 13 Ganoderma

Dengan setiap pembelian pakej B2B terdapat 50 Point value (PV) di mana 100% dari nilai PV ini akan di berikan sebagai komisen kepada usahawan yang menjual pakej ini … wah … memang lumayan.

Jika anda berminat nak tahu macam mana nak buat duit dari rumah dengan Gano excel dan pakej B2B ini bolehlah luangkan masa dengan melayan web Nexgen139 dengan klik di sini atau boleh terus contact saya Khairul melalui WhatsApp di 011-16746546 .

Jangan lepaskan peluang ini ya kerana Gano excel adalah satu syarikat yang amat stabil dan kukuh, anda tak perlu risau Gano excel tidak akan gulung tikar.

Apa lagi kengkawan semua, layan lah dulu web nexgen139 saya ini dengan klik di sini.

 

Jika nak lebih cepat, whatsapp saja saya Khairul di 011-16746546

Salam hormat !




Nexgen starter Pack untuk pasaran Gano Excel Malaysia

Salam pagi kengkawan di internet semua ! Pagi ini saya nak kongsikan tentang Nexgen Starter pack iaitu pakej keahlian Gano Excel Malaysia yang sedang mendapat sambutan luarbiasa di seluruh Malaysia terutamanya di Sabah dan di selatan semenanjung Malaysia.

ganoexcel-nexgen-starterpack

ganoexcel-nexgen-starterpack

Apa itu Nexgen Starter pack? Nexgen starter pack adalah pakej keahlian yang paling berbaloi sebab anda bukan sahaja dapat menjadi ahli dan usahawan Gano Excel dengan kos yang cukup rendah tetapi dapat menikmati 3 produk gano excel dan 4 minuman gano derma secara percuma di dalam nexgen starter pack ! memang memberikan nilai yang cukup hebat untuk anda !

Nexgen Starter pack mengandungi :

  • Sebotol Ganoderma 30 kapsul
  • Sebotol Excellium 30 kapsul
  • Sebotol Sakanno 30 kapsul
  • 2 sachets ganocafe 3in1
  • 2 sachets ganocafe mocha
  • 2 sachets gano schokolade
  • 2 sachets gano cereal spirulina
  • 1 naskah produk katalog
  • 1 naskah brosur pelan pemasaran GEEP
  • 1 naskah profile syarikat Gano Excel

Kesemua produk di atas anda akan perolehi jika anda menyertai Gano Excel Malaysia dengan Nexgen Starter Pack yang berharga RM99 sahaja.

nexgen-starterpack-promosi-rm99

nexgen-starterpack-promosi-rm99

Di samping itu saya nak tambah sikit untuk anda yang join Gano Excel melalui saya iaitu :

  • Sekeping simkad bernilai RM10 (ada kredit RM5)
  • Sebuah buku “Gano terapi” untuk anda memulakan bisnes Gano Excel dengan ilmu Gano terapi

Mungkin anda nak tanya apa kelebihan menyertai Gano Excel Malaysia ni, kan ?

Anda akan mendapat manfaat :

  1. Beli produk Gano Excel dengan harga ahli. Diskaun dari 20%-40%
  2. Dapat membeli secara online dan juga membuat dropship kepada pelanggan anda melalui back office di dalam laman web Gano excel Malaysia
  3. Dapat menjana pendapatan melalui 2 insentif iaitu melalui Insentif B2B dan juga pelan pemasaran GEEP … nak tahu lebih lanjut sila contact saya di 011-16746546 (Khairul)
  4. Dapat satu web replika kumpulan dengan link URL anda sendiri seperti di dalam web nexgen139 ini . (klik di sini jika nak tengok sampel web)
  5. Dapat ilmu dari seminar offline dan online (webinar) yang di anjurkan oleh Nexgen139 Network dan juga GroWealth Academy dalam membantu anda menjalankan bisnes di Gano Excel
  6. Insentif pelancungan, dan pelbagai insentif dan promosi menarik yang akan di adakan dari masa ke semasa.

Tahukan anda yang anda akan di berikan insentif RM30 dengan setiap pakej Nexgen yang terjual kepada ahli yang menyertai Gano Excel. Insentif ini boleh membantu anda untuk mengumpul pendapatan dengan cepat pada peringkat awal.

Memang berbaloikan sebab anda dapat produk-produk yang cukup hebat dengan kos yang cukup minima dengan menyertai Gano excel melalui pakej Nexgen Starter pack.

gano excel nexgen

gano excel nexgen

Apa lagi, anda boleh daftar percuma di dalam laman web nexgen139 dengan klik di sini.

Jumpa anda di puncak kejayaan bersama satu syarikat yang cukup stabil yang sudah bertapak di lebih 70 buah negara dalam masa 20 tahun … Jom kita ke Gano Excel dan jana pendapatan sampingan dari rumah.

Salam sukses dari saya… saya nak cepat ni sebab petang ini saya ada perjumpaan dengan usahawan-usahawan Nexgen139 dan Gano Excel !