Khairulaza.com

Tell story, drink coffee & make money online !

Web Hosting

Jus delima Pomepure Asia perkongsian Testimoni pengguna

image_pdfimage_print

Jus delima Pomepure Asia berkesan di dalam meringan dan mengatasi pelbagai masalah kesihatan yang di hadapi oleh ramai orang. Keberkesanan jus delima ini telah di akui oleh pengguna yang telah mengamalkan Jus delima Pomepure .

Jus delima pomepure asia

Di sini saya sertakan pelbagai testimoni daripada pengguna Jus delima Pomepure Asia yang telah berjaya mengatasi masalah kesihatan mereka sejak mengamalkan Jus delima Pomepure Asia.

1) Testimoni pengguna Jus delima Pomepure Asia – Sharifah Jalilah

Nama :     Sharifah Jalilah binti Syed Abd Rahman

Lokasi : Jengka 24, Pahang

Penyakit dialami     Masalah Asma, Migrain dan Gastrik serius.

testimoni-jus-delima-pomepure-asia-sharifahPengakuan: Syukur kepada Allah swt kerana dengan izinNya saya kini saya kembali sihat dan segar seperti sediakala. Saya menghidapi penyakit Gastrik yang teruk sehinggakan badan saya tidak lagi mampu menerima makanan. Bila makan sahaja saya akan muntah dan batuk. Tambahan pula saya menghidap penyakit Lelah.

Keadaan itu berlarutan sehingga saya dimasukkan ke Hospital selama sebulan lebih. Wang banyak keluar pada masa itu. Bila dengar sahaja dimana ada jual ubat yang berkenaan dengan penyakit saya beli sehingga beribu ringgit kerana penyakit tersebut saya terpaksa membuat keputusan untuk berhenti kerja kerana tubuh saya tidak mampu dah nak buat kerja. Dirumah saya penuh dengan ubat-ubat sahaja.

Tak dinafikan sudah macam Farmasi atau kedai ubat. Alhamdulillah, dengan bantuan suami yang memperkenal kan Jus Pomepure, saya mencuba nya. dengan hanya minum 50ml setiap pagi selama 4 hari sahaja penyakit saya beransur-ansur sembuh. Kini saya dah boleh makan seperti biasa.

Sekarang saya tidak lepas kan peluang untuk berkongsi penyakit yang dialami ini kepada jiran-jiran saya. Jus Delima Pomepure sangat berkesan. Kini saya join pomepure untuk perkenalkan kepada rakan-rakan tentang Jus Delima ini. Terima Kasih suami ku, terima kasih Pomepure.

2) Testimoni Pengguna Jus delima Pomepure Asia -Ustaz Abdullah

Nama :     Ustaz Abdullah
Lokasi: Dungun,Terengganu

Penyakit dialami     Diabetes, Darah Tinggi.

testimoni-jus-delima-pomepure-asia-ustaz-abdullahPengakuan: Alhamdulillah.. dengan kuasa Allah s.w.t yang maha besar, kesihatan saya semakin pulih dengan hanya mengambil 50ml JUS DELIMA POMEPURE setiap pagi selepas subuh.

Penyakit berkenaan hadir dalam diri saya 5 tahun lepas. Macam-macam dah produk di pasaran telah saya cuba tetapi kesannya tak seberapa. Alhamdulillah, ukuran kencing manis saya dari 32 turun mendadak sehingga 20 dalam masa 1 minggu mencuba Jus Delima Pomepure.

Tubuh badan sudah semakin segar dan berpeluh. Sekarang tanpa ragu-ragu lagi saya mendaftar ahli pomepure dan berkongsi produk berkenaan bersama rakan-rakan.. InsyaAllah..

3) Testimoni Pengguna Jus delima Pomepure Asia – Syamsul

Nama :     Syamsul
Lokasi: Paka,Dungun Terengganu

Penyakit dialami     Kolestrol Tinggi dalam Darah

testimoni-jus-delima-pomepure-asia-syamsulPengakuan: Saya menghadapi masalah peningkatan kolestrol dalam darah. Doktor memberi saya 2 cara untuk mengurangkan kolestrol dalam badan iaitu dengan meminum Arak merah atau bersenam. Terkejut saya apabila Doktor yang merawat saya berkata begitu sedangkan saya beragama Islam,tentu sekali saya pilih dengan cara bersenam.

Tetapi masa saya terhad & tidak sempat untuk melakukan senaman. Tidak lama selepas itu, seorang rakan menunjukkan satu produk bernama Pomepure. Saya kaji dahulu kandungan Pomepure tersebut dan terbaca satu artikel berkenaan di dalam kit yang disediakan yang menyatakan Jus Delima 4 kali lebih baik dari Arak merah dan 6 kali ganda lebih baik dari teh cina.

1 minggu mencuba tubuh terasa sakit-sakit dan kerap sakit kepala . Selepas itu saya pergi berjumpa dengan Doktor . Terkejut bahawa Doktor berkenaan telah mengesahkan kandungn kolestrol dalam darah adalah normal & tekan darah juga normal.

Sakit kepala tersebut kerana proses mencuci darah dan membuang toksin. Alhamdulillah kesihatan saya bertambah baik dan tanpa membuang masa saya masuk Ahli Pomepure dan bercerita kepada rakan-rakan dan Doktor terbabit tentang kebaikan Produk ini.

4) Testimoni Pengguna Jus delima Pomepure Asia -Mohamad bin Yusoff

Nama :     Mohamad bin Yusoff (Dikenali sebagai MH Mohd)
Lokasi : Tumpat Kelantan

Penyakit dialami     Kencing Manis

testimoni-jus-delima-pomepure-asia-mhPengakuan: Alhamdulillah pertama syukur kepada Allah s.w.t kerana dengan izinNya kencing manis saya berkurangan dari 22 turun kepada 9 hanya 2 botol Jus Pomepure.

Tiap-tiap pagi apabila bangun tidur, tangan dan kaki menjadi kebas dan letih. Dalam masa 1 minggu minum jus Pomepure sebanyak 50ml dua kali sehari, terbukti delima menyihatkan.. Badan mula berpeluh dan segar dan tidak cepat letih lagi. Setelah minum Jus pomepure beberapa hari saya pergi ke klinik untuk membuat pemeriksaan kesihatan. Terkejut juga sudah banyak berubah bacaan meter doktor.

Sebelum ini saya belum lagi mengambil apa-apa jenis ubat. Saya terus kan untuk botol kedua sehingga seterusnya.. Apabila melihat banyak perubahan dari segi paras gula dalam darah saya tadi.. saya membahagikan sebotol seorang kepada anak menantu untuk mencuba.

Anak saya pun ada perubahan dari kecergasan dalam membuat kerja. Sebelum ini anak saya bila pulang ke rumah sahaja akan tidur tetapi sekarang badannya sudah bertenaga dan kurang tidur petang.. Terima Kasih Pomepure.

5) Testimoni Pengguna Jus delima Pomepure Asia- Hairy Amri

Nama :     Hairy Amri AMN
Lokasi : Kuala Lumpur

Penyakit dialami     Salur pernafasan tersumbat

testimoni-jus-delima-pomepure-asia-hairiPengakuan: Saya mempunyai masalah pada saluran pernafasan.disebabkan tabiat merokok saya,ia menjadikan masalah saya lebih rumit kerana ia menghasilkan lendir yang tersangkut pada kerongkong.

Namun setelah mencuba produk pomepure ini hampir selama 4 hari, ia memberi kesan yang amat mujarab,pada awal pagi saya akan mengeluarkan lendir-lendir yang tersangkut pada saluran pernafasan dan kerongkong saya.

Kini saya lebih selesa dan tidak mengalami batuk lagi pada awal pagi…

 

 

 

6) Testimoni Pengguna Jus delima Pomepure Asia – Shahrul Rizman

Nama :   Shahrul Rizman B Samsuri
Lokasi : Jerantut Pahang

Penyakit dialami     Leukemia dan Bengkak Limpa

testimoni-jus-delima-pomepure-asia-shahrulPengakuan: Sekarang adik sudah boleh bermain kejar-kejar dengan kawan-kawan adik. Adik sudah sihat tidak macam dulu lagi. Terima Kasih mak. ayah, atok kerana bagi adik minum jus Pomepure. Dulu adik selalu sakit-sakit, tubuh adik letih. nak makan ubat pun letih. sekarang adik bertambah sihat. Adik nk makan aiskrim.. (kata -kata adik Shahrul).

Menurut ibu kepada adik Shahrul Rizman: Anak saya menghidapi penyakit Luekimia setelah sejak bulan 5 tahun 2009. Dulu.. Adik Sharul selalu demam dan tidak aktif macam kanak-kanak lain. Apabila doktor mengesahkan penyakit yang dialaminya, saya begitu terkejut dan mengalami trauma.. Lama-kelamaan saya boleh menerima dugaan yang Allah berikan ini. mungkin ada hikmah di sebalik penderitaan yang dialami anak saya.

Kos perubatan anak saya sudah pun mencecah RM 22,000 . Penyakit nya hanya bertahan dengan ubat-ubatan kimia dan pelbagai produk kesihatan yang saya beli kat luar sana. Saya sanggup menghabiskan wang ringgit yang banyak untuk mencuba pelbagai produk yang diberikan oleh saudara-saudari dan jiran terdekat.. Semuanya tidak menjadi sehinggalah saya berjumpa dengan produk bernama Pomepure.

Jus Delima Asli yang begitu Ajaib. Saya berikan Sharul minum hanya 50ml sekali pagi dan malam selama 4 hari sahaja sudah nampak perbezaan yang ketara.. Anak saya sudah boleh berlari dimana sebelum ini hanya duduk di rumah sahaja dan banyak tidur.

Alhamdulillah, Buah dari Syurga banyak khasiat dan penawar yang kita tak tahu.Terima Kasih Pomepure.

7) Testimoni Pengguna Jus delima Pomepure Asia – Latifah Mokhtar

Nama :     Latifah binti Mokhtar
Lokasi : Jerantut Pahang

Penyakit dialami     Sakit Jantung dan Mata Kelabu.

Pengakuan: Setelah melihat perubahan yang ketara anak saya.. Saya juga mengambil kesempatan untuk mencuba Jus Pomepure sebotol. Saya selalu sakit-sakit dada dibahagian kiri dan selalu sesak nafas.

Saya mengalami penyakit jantung lebih kurang 4 tahun lepas. Saya menjaga pemakanan dan kurang mengambil makanan yang berlemak… tetapi sejak umur yang semakin lanjut, tubuh selalu letih dan mata semakin kabur. Alhamdulillah saya sudah mencuba sebotol jus pomepure dan kesan nya sangat banyak.

Tubuh semakin ringan untuk bangun dan semakin bertenaga. Penyakit cepat letih pn semakin berkurangan. dada saya tidak lagi sakit sejak hari pertama minum jus ini. Terima Kasih Pomepure.

Untuk mendapatkan informasi lanjut tentangJus Delima Pomepure Asia sila hubungi Khairul di +6 012-5396213 .

Did you like this? Share it:

2 Responses so far.

  1. ashmah says:

    salam, nk tyan, berapa harga 1 botol?


Subscribe to email feed

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

Panggilan percuma se

Salam hormat buat pengunjung blog ini. Hari ini Ahad, jadi ...

Tempahan Tat Nenas R

Mood raya dah kan? Yang pasti biskut raya dan juadah ...

Gano Excel Leaders M

Semalam 19hb. Mei 2017 telah di adakan satu perjumpaan Pemimpin ...

Gano Excel Malaysia

Salam sejahtera semua ! Lama saya tidak dapat update blog ini. ...

Home Meeting Gano Ex

Salam hormat semua. Malam ni saya nak update sikit la ...

Twitter updates

No public Twitter messages.