Khairulaza.com

Tell story, drink coffee & make money online !

Web Hosting

Testimoni susu kolostrum IgG-plus

image_pdfimage_print

TESTIMONI DARI MALAYSIA pengguna produk susu kolostrum IgG-plus

Tuan Haji Salleh bin Man Abdullah ( Kedah)

“Susu IgG Plus ni bukan susu biasa, bukan ubat , tetapi antibodi. Untuk melawan semua penyakit. Paling lewat pun 5 hari.dia akan rasa perbezaannya. tak ternilai dibandingkan dengan kaki yang nak kena potong akibat kencing manis…Pesakit lumpuh, kanser payu dara, strok, InsyaAllah, akan sembuh.”

Encik Manaf ( Perak) , Kencing Manis

Saya mengidap kencing manis ni dah lama dah. Tapi sejak 2 tahun lepas kaki saya berair kat ibu jari. Macam mana nak kerja ? nak kerja kena pakai stokin, kasut..Dah 2 tahun tak kerja. Saya cubasusu IgG Plus ni….baru 4-5 hari saja…tengok jari kaki saya dah tak berair lagi, dah kering. InsyaAllah, saya akan terus ambil susu ni sampai penyakit ni hilang seluruhnya dari badan saya.

Encik Azman Ali, Pasir Puteh, Kelantan
Sakit Darah Tinggi / Stroke/ Lumpuh

Selepas habis mencuba 10 packet, terasa lain, terasa tenaga saya lebih, tangan daripada dari tak boleh hendak gerak sedikit pun sebelum ini, dah boleh angkat hingga ke paras mulut. Alhamdulillah, sekarang ini saya rasa makin gagah, sudah boleh membawa kereta sendiri ke Kota Bharu.

Makcik Jama’ah ( Kedah)Darah Tinggi dan Lumpuh (Oleh doktor yang merawat)

” Darah tinggi dan lumpuh lebih 15 tahun. kaki, tangan tak boleh gerak. tapi lepas minum 4 sachet, Alhamdulillah, jari tangan dah boleh gerak. Kaki pun dah boleh angkat sikit…”

Adik Nornazri , Kelantan, Penyakit Buasir Serius

“Saya telah mengalami penyakit Buasir selama lebih kurang 2 tahun, Memang susah bagi saya ketika membuang air besar ataupun bergerak kemana-mana. Saya cuba minum dua packet, sebelah malam bila saya buang air besar, terasa mudah, hanya duduk sahaja, dia akan keluar dengan sendiri dengan begitu mudah. Penyakit buasir saya sekarang ini telah pulih sepenuhnya dalam jangkamasa tidak sampai satu minggu.

TESTIMONI DARI INDONESIA pengguna produk susu kolostrum IgG plus

Ibu Yupe, 52 tahun – Asam Urat, Rematik
Jl. Jend. A. Yani 77, Sidrap, Sulawesi Selatan

Saya menderita penyakit asam urat, sering kesemutan, sakit tulang dan kaki susah ditekuk. Alhamdulillah setelah meminum 1 box Susu Fortico selama 2 minggu, kaki saya bisa ditekuk, asam urat saya membaik, sudah enak tidur, badan terasa lebih ringan. Terima kasih Fortico.

H. Nonci, 52 tahun – Darah Tinggi, Gula, Kolesterol
Ca’benge, Sopeng, Sulawesi Selatan

Sebelumnya saya memiliki tekanan darah tinggi 210, kolesterol 350, gula darah 240. Saya mulai mengkonsumsi Susu Fortico sejak 14 Juni 2009, setelah minum 2 box Fortico selama satu bulan tekanan darah saya turun menjadi 130, kolesterol 157 dan gula darah menjadi 122. Kesehatan saya sudah membaik.

MT. Rahmatullah – Pasca Operasi
Akademisi, IAIN Serang, Banten 

Suatu hari ketika saya menyeberang, tiba-tiba sebuah sepeda motor menabrak saya dari arah kanan sehingga saya terpelanting dan tangan kanan saya patah dan harus dioperasi. Saya minum Susu Fortico 3 kali sehari, setalah 10 hari tangan saya sudah bisa digerakkan kembali dan lukanya sudah pulih. Kondisi saya sekarang pun segar dan sehat.

Juaria Zubir Radjampangi – Diabetes
Kel. Kayu Malue Ngapa Kec. Palu Utara Kota Palu Sul-Teng

Saya seorang penderita gula selama 3 tahun lamanya, tidak bisa berjalan, penglihatan kabur, bagian kaki terasa dingin, rasa tertarik bagian leher, sering sakit kepala, sakit maag, kondisi badan menurun (kurus). Saya telah berobat keluar masuk rumah sakit, mengkonsumsi obat alternatif dengan menghabiskan jutaan bahkan puluhan juta rupiahtetapi penyakit saya belum juga pulih, sehingga keluarga menganggap tidak bisa tertolong lagi. Tetapi Allah SWT berkata lain, Alhamdulillah setelah saya mengkonsumsi susu FORTICO yang diperkenalkan teman suami saya selama 15 hari, 1 sachet setiap hari, saya bisa jalan dengan baik, penglihatan berangsur pulih, bagian kaki terasa hangat, bagian leher membaik, dan kondisi badan menjadi lebih enak.

  

Ny. Isnur & (anaknya) Hasna – Lumpuh Layu
Wani Donggala Sul-Teng.

Saya memiliki seorang anak yang mengalami lumpuh latu dari semenjak kecil, sekarang usianya sudah 4 tahun, selama dalam perkembangannya tidak normal seperti anak biasanya. Anak saya mengalami lumpuh layu, kadang suka kejang-kejang kalau lagi kambuh. Saya sudah coba berobat ke berbagai tempat tapi belum juga ada perkembangan. Setelah teman suami saya memperkenalkan susu Fortico, saya coba untuk anak saya 4 sachet, betapa terkejutnya, anak saya bisa berdiri dan mampu berjalan, saya teruskan minum untuk anak saya, alhamdulilah perkembangannya semakin baik.

Saidi Iskandar – Medan
Jantung dan Darah Tinggi

“Setelah minum 10 kotak IgG-Plus, rasa nyeri di dada hilang, setelah lanjut 1 kotak lagi, urine saya mengeluarkan butiran kehitaman dan setelah itu rasa nyerinya hilang total serta tekanan darah tidak tinggi lagi”.

 

Sila layari laman web susu kolostrum IgG plus dengan klik di sini atau hubungi Khairul di +6 012-5396213

Did you like this? Share it:

2 Responses so far.

  1. niknasrul says:

    Oleh sbb ternyata dah IgG plus satu2nya susu evergreen yang bijak, kita kn mulalah promosi2 sprt 2006 dulu


Subscribe to email feed

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

Tempahan Tat Nenas R

Mood raya dah kan? Yang pasti biskut raya dan juadah ...

Gano Excel Leaders M

Semalam 19hb. Mei 2017 telah di adakan satu perjumpaan Pemimpin ...

Gano Excel Malaysia

Salam sejahtera semua ! Lama saya tidak dapat update blog ini. ...

Home Meeting Gano Ex

Salam hormat semua. Malam ni saya nak update sikit la ...

Ganoderma Gano Excel

Kali ini saya nak cerita sikit tentang perjalanan bisnes saya ...

Twitter updates

No public Twitter messages.